امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۳:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج

دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد محل حضور عناصر فتنه نیست

امام جمعه شهر یاسوج از حضور برخی عناصر فتنه در فضای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: دانشگاه‌ها نباید به محلی برای حضور عناصر فتنه تبدیل شود

راه ملت، به نقل از فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با بیان اینکه برخی عناصر داخلی وابسته به دشمنان انقلاب تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری علیه کشور توطئه کنند، گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز ۹ دی موجب خنثی شدن برنامه‌ها و نقشه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ۹ دی از ایام‌الله است و باید آن را بزرگ بداریم، افزود: مردم ستون فقرات نظام و انقلاب هستند و اگر مردم نبودند هیچ‌گاه سال ۵۷ پیروز نمی‌شدیم، دفاع مقدس به نفع ما تمام نمی‌شد و هرگز ایران در انرژی هسته‌ای به سهم و جایگاهی دست پیدا نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه مردم با حلقه زدن به دور نیروگاه‌های ما در بوشهر و نطنز بر حق مسلم کشور به دست‌یابی به انرژی هسته‌ای پافشاری کردند، افزود: حضور مردم در تمام عرصه‌ها به گونه‌ای است که رئیس جمهور آمریکا اعتراف می‌کند اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های نیروگاه هسته‌ای ایران را خودم باز می‌کردم که این نشانگر ضعف دولت آمریکا در برابر ملت همیشه در صحنه ایران است.

حسینی به اختلاس‌ و کلاهبرداری‌های عظیمی که در کشور اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون هم کسانی هستند که در حال جمع‌آوری حق مردم به نفع خود هستند که لازم است دستگاه‌های مربوطه ما در این خصوص هوشیار باشند و منافذی که باعث به وجود آمدن بابک‌ زنجانی، شهرام جزایری، خاوری و دیگران شده را ببندند.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: بهترین زمان برای اجرای احکام اسلامی همین زمان است، اما سوالی که مطرح می‌شود اینکه با وجود اختلاس‌ها و کلاهبرداری‌های کلان چرا احکام اسلامی اجرا نمی‌شود و دست کسانی که حقوق مردم را می‌خوردند قطع نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور برخی عناصر فتنه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه‌های استان محل حضور عناصر فتنه نیست.

حسینی در خصوص حوادث هشتم آذر دانشگاه آزاد یاسوج افزود: چرا باید کسی که جرم آن در فتنه سال ۸۸ محرز شده و به همین خاطر هم زندان رفته در دانشگاه‌ حاضر شود و موجب واکنش دانشجویان و ایجاد اختلاف میان مسئولان استان شود.

وی مردم و مسئولان استان را به همدلی و همزبانی بیشتر تأکید کرد و یادآور شد: نیاز است مسئولان استان همدلی بیشتری داشته باشند و در جهت آرامش استان حرکت کنند.

امام جمعه شهر یاسوج بر زنده نگه داشتن حوادث عظیم انقلاب در ۹ دی، ۱۶ آذر، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و سایر مناسبت‌ها تأکید کرد و افزود: مسئولان هوشیار باشند که با اقدام خود سوژه و بهانه‌ای دست دشمنان ندهند.

 

منتشر شده در :2015/12/08 - 03:12|شناسه خبر: 19709 647 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه