امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۶:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مرکز «ام.آر.آی» دهدشت طی یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در پاسخ به شایعات لغو خرید دستگاه «ام.آر.آی» دهدشت و اختصاص این دستگاه به گچساران گفت: اطمینان می‌دهم این دستگاه به زودی وارد شهرستان خواهد شد.

راه ملت: به نقل از فارس، سید امیر مولایی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران نصب دستگاه «ام.آر.آی» را از نیازهای ضروری شهرستان برشمرد و اظهار کرد:  یک دستگاه ام.آر.آی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال خریداری شده و پس از طی مراحل گمرکی وارد شهرستان خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه عملیات آماده سازی فضای فیزیکی بخش «ام.آر.آی» در دست تکمیل است افزود: با نصب دستگاه و بهره‌برداری از این بخش ارائه خدمات به بیماران با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

مولای‌فر شایعات مبنی بر لغو ارسال دستگاه ام.آر.آی به دهدشت و اختصاص این دستگاه به شهرستان گچساران را بی‌اساس خواند و گفت: این‌که تصادفا دستگاه گچساران زودتر به مقصد رسیده به معنای لغو ارسال دستگاه ام.آر.آی دهدشت نیست .

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدا هم قرار بود دو دستگاه ام.آر.آی برای دهدشت و گچساران یک دستگاه سی‌تی اسکن برای یاسوج خریداری شود.

وی با بیان این‌که شماره سریال دستگاه‌ها هم در سند ثبت سفارش شرکت بنام هر شهر مشخص شده است تصریح کرد: تصادفا دستگاه گچساران زودتر رسید ولی هنوز نصب نشده است.

رئیس بیمارستان  امام خمینی دهدشت ادامه داد: این دستگاه‌ها از طریق وزارت بهداشت از شرکت تولید کننده خریداری شده و جزییات اداری و ترتیب نوبت انتقال را تا این اواخر به ما اعلام نکرده بودند.

مولایی‌فر نسبت به نصب و راه‌اندازی ام.آر.آی دهدشت اطمینان داد و گفت: دستگاه دهدشت ۲ روز پیش وارد گمرک شد و در مراحل ترخیص است.

مولایی‌فر بیشترین کارکرد ام.آر.آی را در جراحی‌های مغز و اعصاب دانست و با اشاره به جذب جراح مغز و اعصاب در بیمارستان دهدشت به  موازات خرید و نصب دستگاه افزود: بخش مربوطه هم با سرعت در حال تکمیل است و تاکنون سه جراحی اورژانس هم انجام شده است.

مولایی‌فر شایعه‌پراکنی را باعث دلسردی مردم دانست و گفت:مهم خرید و راه‌اندازی ام.آر.آی در این شهرستان است و چنان‌چه به دلایلی تاخیری در انتقال دستگاه پیش آمده روا نیست مردم را با شایعات نگران و دلسرد کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دستگاه ام.آر.آی تا قبل از بهمن ماه نصب و راه‌اندازی خواهد شد افزود: اطمینان می‌دهم جای هیچ نگرانی نیست و بزودی به شهرستان منتقل و ظرف ۲ روز آینده باقیمانده تاسیسات خنک کننده و یو.پی‌.اس دستگاه نصب خواهد شد.

 

منبع:فارس

منتشر شده در :2015/12/15 - 06:12|شناسه خبر: 20021 1543 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه