امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۴:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

موحد می آید یا نه؟

با این حال هنوز اطلاعات کاملی از حضور حجت الاسلام موحد در دست نیست و گویا جز خود ایشان کسی از تصمیم نهایی ایشان اطلاعی ندارد

راه ملت:کم کم به زمان پایان نام نویسی از نامزد های انتخاباتی نزدیک می شویم.

حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که شامل شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی می باشد همیشه تب و تاب خاص و منحصر به فرد و شور و شوق زیادی دارد، تا جایی که در این دوره نیز این حوزه انتخابیه تا کنون از لحاظ تعداد، بیشترین نامزدهای انتخاباتی را داشته است.

چندین چهره شاخص تا کنون در کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرده اند که هر کدام تلاش خواهند کرد تا تنها کرسی این حوزه انتخابیه را ازآن خود کنند.

با این تفاسیر یک روز مانده به پایان نام نویسی هنوز هم طرفداران و حامیان حجت الاسلام موحد چشم انتظار ایشان هستند و ایشان را کلید پیشرفت شهرستان کهگیلویه می دانند.

حجت الاسلام سید حاجی محمد موحد نمایندگی چهار دوره مردم کهگیلویه بزرگ و یک دوره نمایندگی مردم بهبهان وآغاجاری را در پرونده خود دارد.

حجت الاسلام موحد چهار سال قبل نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و با حذف موحد از صحنه انتخابات راه برای انتخاب مجدد حجت الاسلام بزرگواری در حوزه کهگیلویه بزرگ هموار شد و حجت الاسلام بزرگواری برای دومین دوره متوالی کرسی نشین بهارستان شد.

قبل از شروع نام نویسی نامزدها جلساتی با حضور اصولگرایان کهگیلویه بزرگ از جمله آقایان مژدهی پور، عدل هاشمی، موحد و دیگر لیدر ها برگزار شد که خروجی این جلسات در انتها آنگونه که اذعان شد منجر به توافق کلی نشد اما در نهایت دکتر مژدهی پور به حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری رفت و حاج عدل هاشمی در کهگیلویه ماند.

البته برخی از نزدیکان و لیدر های حجت الاسلام موحد در اطراف یکی از نامزدهای انتخاباتی مشاهده شده اند که شاید این را بتوان به عنوان یک نشانه از عدم تمایل موحد به حضور در صحنه انتخابات در نظر گرفت. اما باز هم قطعا اگر موحد به صحنه انتخابات ورود پیدا کند تمام لیدرهای ایشان به سمت موحد برخواهند گشت.

با این حال  هنوز اطلاعات کاملی از حضور حجت الاسلام موحد در دست نیست و گویا جز خود ایشان کسی از تصمیم نهایی ایشان اطلاعی ندارد.

البته گفته هایی از حضور موحد جهت نام نویسی در انتخابات پیش رو تا فردا شنیده شده است اما همه ی این شنیده ها بر پایه حدس و گمان می باشند و موحد هنوز همان مرد رمزدار ادوار گذشته است و شرایط بگونه ای است که حضور یا عدم حضور ایشان واکنش های خاص خود را در میان طرفداران و مردم منطقه در پی خواهد داشت.

حال باید تا فردا منتظر ماند تا ببینیم مرد مجلس کهگیلویه باز هم به کورس انتخابات وارد می شود یا خیر…

منتشر شده در :2015/12/24 - 10:12|شناسه خبر: 20787 1299 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه