امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

لیست کامل روز آخر نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ/۱۸ نامزد ثبت نام کرده اند

بر همین اساس تا این لحظه ۱۸ نفر با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را به لیست نامزدهای انتخاباتی حوزه کهگیلویه بزرگ اضاف کرده اند

راه ملت: آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی ساعاتی قبل آغاز شده است.

بر همین اساس تا این لحظه۱۸  نفر با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را به لیست نامزدهای انتخاباتی حوزه کهگیلویه بزرگ اضاف کرده اند.

– اولین نفر دکترسید مسعود اژدری بود که با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را به لیست نامزدهای انتخاباتی افزود.

دکتر اژدری دارای مدرک دکترای دندان پزشکی، اصلاح طلب و متولد ۱۳۴۲ می باشد.

 

– دومین نفر هم مهندس جهانگیرحبیبی بود، ایشان دارای مدرک تحصیلی کارشنای ارشد مدیریت اجرایی می باشند،

مهندس حبیبی متولد ۱۳۳۹ از طیف اصلاح طلب و معاون حفاظت و بهره برداری منابع آب کشور می باشد.

 

– سومین نفر آقای امین جمالی نسب متولد ۱۳۵۵ بود که بصورت مستقل آمد، جمالی نسب دارای مدرک تحصیلی مشاوره و توان بخشی و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشد.

 

– چهارمین نامزد امروز اقای سیدنعمت الله خادمی بود، خادمی دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی و دانشجوی دکترای ریاضیات، دبیر ریاضی و مدرس دانشگاه یاسوج می باشد.

خادمی با ۴۴ سال سن از طیف اصلاح طلب می باشد.

 

 

– آقای رحمان تراحم مند هم با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی محیطی پنجمین نامزد امروز بود؛ ایشان ۴۵ ساله و از فرهنگیان شهرستان می باشند.
– دقایقی قبل نیز بیت الله حسینی برای نام نویسی در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری کهگیلویه شد.حسینی مدرس دانشگاه و از سوابق ایشان ریاست شورای اسلامی شهر دهدشت می باشد می باشد.

 

– مجید باقریان،  نیز هم اکنون در حال تکمیل فرم ثبت نام در انتخابات کهگیلویه بزرگ می باشند.متولد ۱۳۵۲ ، اصلاح طلب، دارای مدرک فوق لیسانس می باشند. از سوابق ایشان : بخشدار مرکزی بهمئی، مدیر فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج و مدیر عامل موسسه قرانی طاها می باشد.

 

– سید مصطفی تقوی، نیز دقایقی قبل وارد فرمانداری دهدشت شد، تقوی از اصولگرایان و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی می باشد.

 

– آقای منوچهر جوانمردی متولد ١٣۴٨ و دارای مدرک دکترای جغرافیای شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه اهواز نهمین نامزد انتخاباتی امروز بود.. منوچهر جوانمردی از طیف اصلاح می باشد.

 

– لطیف رستاد با حضور در فرمانداری کهگیلویه رسما نام خود را به نامزدهای این حوزه انتخابیه افزود. رستاد در انتخابات دور قبل پس از حجت الاسلام بزرگواری در رتبه دوم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ جای گرفت و از ورود به بهارستان جای ماند.

 

-حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای شرکت در انتخابات کهگیلویه نام نویسی کرد.

حجت‌الاسلام سپهر در کارنامه مدیریتی خود رئیس شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را دارد.

 

– فرزاد نجات نیا نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه وارد کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ شد ، فرزاد نجات نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران از نیروهای اصولگرا می باشد که سابقه عضویت در شورای شهر دهدشت را در کارنامه خود دارد .

 

– همچنین دقایقی قبل فرشید عزیزی وارد فرمانداری کهگیلویه شدند، فرشید عزیز از جناح اصلاح طلب و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشند.

 

– آقای منوچهر جوانمردی متولد١٣۴٨ دارای مدرک دکترای جغرافیای شهری دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه اهواز از طیف اصلاح طلب نیز در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ثبت نام کردند.

 

– اقای سید مسعود دانشی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روانشناسی و از فرهنگیان اصولگرا نیز وارد کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ شدند.

 

–   عبدالله ریسی دارای مدرک دکترای اکولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان خوزستان و رئیس مرکز آموزش عالی فرهنگیان، متولد ۱۳۴۶ با جناح سیاسی معتدل نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه ثبت نام کردند.

 

– آقای سید رضا گنجی پور نیز دقایقی قبل با حضور در ستاد ثبت نام فرمانداری کهگیلویه برای حضور در کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد.گنجی پور دانشجوی دکترای مدیریت، رئیس دانشگاه غیرانتفاعی دانا و رئیس سابق آموزش و پرورش کهگیلویه در دوره اصلاحات می باشد. همچنین سید رضا گنجی پور  از طیف اصلاح طلب می باشد

 

– آخرین نفر تا ساعت ۱۷ امروز آقای  فریدون فاطمی متولد ۱۳۴۹ می باشد. ایشان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ادبیات هستند و رئیس سابق آموزش وپرورش کهگیلویه و معاونت فرمانداری کهگیلویه را در سوابق خود دارد. فاطمی از طیف اصولگرا می باشد.

 

این خبر بروز رسانی می شود….

 

اطلاعات و آمار کامل نامزد های انتخاباتی استان کهگیلویه وبویراحمد را در این لینک بخوانید

منتشر شده در :2015/12/25 - 12:12|شناسه خبر: 20808 1720 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه