امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۸:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده بویراحمد و دنا خبر داد:

بیمارستان ۳۲ تخت خوابی پاتاوه کلنگ زنی می شود

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به خبری خوش برای مردم بخش پاتاوه اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های جدی که در مرکز صورت گرفته، توانستم بیمارستان ۳۲ تختخوابی بخش پاتاوه را تصویب کنم

راه ملت: غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز (۱۰ دی) در افتتاحیه مرکز رادیولوژی پاتاوه به تلاش صورت گرفته برای مردم این بخش اشاره کرد و گفت: خدا را شکر گذارم که تاکنون با عهدی با مردم بسته بودم، ذره ای کوتاهی نکردم.

زارعی با بیان اینکه امروز در بخش های پاتاوه شاهد کارهای بزرگ عمرانی هستیم، افزود: اصلاح شبکه برق، جدول کشی برای مزارع کشاورزی، قطره ای کردن باغات برای کشاورزان، بهسازی روستاها و گاز رسانی به مردم و ارتقای سطح بهداشت و درمان از مهم ترین اقدمات صورت گرفته در بخش پاتاوه است.

وی ادامه داد: بدون هیچ سیاسی کاری به دنبال خدمت بی منت به مردم شهرستان های بویراحمد و دنا بودم و خوشحالم که امروز مردم شکرگذار خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به خبری خوش برای مردم بخش پاتاوه اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های جدی که در مرکز صورت گرفته، توانستم بیمارستان ۳۲ تختخوابی بخش پاتاوه را تصویب کنم.

زارعی گفت: به زودی این هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم ولایت مدار این بخش با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

غلامحسن آراسته، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا هم در آئین این افتتاحیه، گفت: طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه‌ های درمان و رضایت عمومی مردم را به همراه دارد.

وی افزود: یکی دو سال گذشته با پیگری نماینده بویراحمد و دنا و توجه دولت تدبیر و امید اقداماتی قابل تحسین در حوزه سلامت و درمان شهرستان دنا انجام شده که مردم از این اقدامات رضایت دارند.

آراسته به عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در حوزه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: راه ‌اندازی دستگاه نایکوکارد برای بیماران دیابتی و آزمایش تروپونین جهت بیماران سکته قلبی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا ادامه داد: مرکز رادیولوژی پاتاوه با اعتبار یک میلیارد ریال از محل ماده ۱۸۰توسط نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این مرکز بوده و این اقدام به نوبه خود قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: دستگاه اتوآنالایزر با هزینه ‌ای بالغ بر  یک میلیارد ریال در شهرستان دنا راه ‌اندازی شد و این دستگاه یک وسیله الکتروشیمیایی است که شیمی خون را اندازه می ‌گیرد.

آراسته عنوان کرد: افتتاح اورژانس بین جاده ‌ای یاسوج- سی ‌سخت و مهمان سرای شبکه و مرکز زنجیره سرما با هزینه ‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا می ‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: گازکشی مرکز بهداشتی درمانی و شش خانه بهداشت از دیگر فعالیت ‌های این شبکه بهداشت در شهرستان دنا است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با عزمی راسخ به دنبال ارتقاء شاخص ‌های بهداشتی و درمانی هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه موفقیت ‌های خوبی در بهبود وضعیت سلامت مردم تاکنون بدست آورده ‌اند.

آراسته در ادامه به بخش دیگری از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: سرب‌ کوبی رادیولوژی‌ های و راه ‌اندازی آزمایش‌ های کشت و شبانه ‌روزی آزمایشگاه ‌ها در مراکز سی‌ سخت و پاتاوه از جمله این اقدامات است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: پزشکان متخصص به صورت یک روز در هفته به ارائه خدمات تخصصی در شهرستان دنا می ‌پردازند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب پزشک جهت کلیه مراکز درمانی انجام گرفت، افزود: راه ‌اندازی مرکز مدیریت مراقبت‌ های اولیه بهداشتی و درمانی، خرید دستگاه مانیتورینگ، تجهیز مراکز بهداشتی به امکانات رفاهی برای اسکان پزشکان از دیگر دستاوردهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در طی دو سال گذشته است.

منتشر شده در :2015/12/31 - 01:12|شناسه خبر: 21256 890 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه