امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۹:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیرامون فعالیت های شهرداری و شورای شهر دهدشت

چه رازی پشت چنین سکوتی نهفته است؟

راه ملت، سید عمادالدین کاظمی: دو سال عملکرد ضعیف شورای چهارم شهر دهدشت و انتخاب فردی ناآشنا به کار شهرداری و شهر دهدشت بعنوان شهردار، لطمات فراوانی به مردم دهدشت وارد کرد. بدنبال انتخاب شهردار جدید دهدشت توسط شورای اسلامی شهر و گذشت دو سال چند ماه از انتخاب ، دهدشت با توجه به جایگاهی […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، سید عمادالدین کاظمی:

دو سال عملکرد ضعیف شورای چهارم شهر دهدشت و انتخاب فردی ناآشنا به کار شهرداری و شهر دهدشت بعنوان شهردار، لطمات فراوانی به مردم دهدشت وارد کرد.

بدنبال انتخاب شهردار جدید دهدشت توسط شورای اسلامی شهر و گذشت دو سال چند ماه از انتخاب ، دهدشت با توجه به جایگاهی که از لحاظ نام و آوازه در سطح استان دارد از لحاظ استاندارد سازی عرصه شهری با یک شهر متوسط تفاوت بسزائی دارد که نمونه بارز آن را میتوان در سطح شهر در قسم یک عابر یا شهروند ساده مشاهده نمود به عنوان نمونه شهر دهدشت حتی امکانات رفاهی و آسایشی متعلق به یک شهر متوسط با نزدیک به  ۵۰ هزار نفر جمعیت  را دارا نیست .
شرمنده ایم که وقتی میشنویم شهروندان دهدشت از شهردار بخاطر عدم آسفالت معابر گلایه دارند و در زمان بارش باران آب گل آلود کوچه وارد منزل مسکونی اهالی میشود و هنوز هیچ اقدامی توسط شورای شهر و شخص شهردار انجام نپذیرفته است و شورای شهر که منتخب مردم میباشد و وظیفه صیانت و دفاع از حق و حقوق شهروندی را به دوش دارد بجای رسیدگی به امورات داخل شهری ، مشغول نزاع و دعوا بر سر انتخاب شهردار یا هیات رئیسه و سایر اهداف سیاسی و اختلاف افکنی در درون شورا مشغول بوده و شهر دهدشت هنوز هم در آتش این نزاع و درگیری میسوزد البته در ماجرای تخلفات شهرداری هم نام این شورا و شهردار مطرح بود و اهالی این سوال را می پرسیدند که راستی بودجه های اختصاص یافته به شهرداری جهت نوسازی ، توسعه و عمران شهری در کجاها صرف شده است در جواب به این پرسش بی شک بوی تخلف بر مشام ها می رسد و اهالی جوابشان را به راحتی خوردن آب دریافت می نمایند در چنین وضعیت اسفناکی است که شهردار بی خیال مطالبات شهر دهدشت می شود زیرا مافوقانش فرصت سوال و جواب و پی گیری عملکرد وی را ندارند ولی اهالی رسانه و مطبوعات  با احساس وظیفه و ادای دین شرعی در راستای دفاع از حقوق شهروندان ذره ای اهمال کاری را به خرج نخواهند داد و کوچکترین تحرکات متناقض با حقوق مردم را در معرض عام افشاء و بر ملا خواهند نمود.

شهردار دهدشت اگر سوار بر خودروی دولتی شود و در یک روز بارانی کوچه پس کوچه های محله های کمربندی سوم،آموزش و پرورش جدید،کوی پاسداران ،جانبازان و … را دور کوچکی بزند و تا زانو در گل فرو رود آنوقت است که متوجه مشکلات بزرگی که اهالی در فصل های بارانی با آن دست و پنجه نرم می کنند را درک خواهد نمود ولی ما مطمئن هستیم که ایشان حتی زحمت یک سرکشی به معابر را هم به خود نمیدهد .
پارک های شهر فقط نام پارک را یدک می کشد ولی در مشاهده امکانات می بینی اصلا” هیچگونه امکانات رفاهی موجود در فضای یک پارک را حتی یک صندلی درست و حسابی را ندارد راستی چرا شهردار فعلی فکری به وضعیت پارکها نمی نماید ؟
شهردار محترم مردم سوال دارند به اینکه چرا ورودی چرام رو چندین بار در طول چند ماه زیرسازی و بیس ریزی  شده و دوباره تخریب و بازسازی شده است چه رازی پشت این مهم نهفته است ؟ یعنی چه دلیلی دارد که یک ورودی رو چندین بار زیر و رو کاری شود ؟ پس کارشناسان شهرداری در این وسط چه کاره اند که در نتیجه کار غیر کارشناسی شده خسارتی کلان متوجه شهرداری میشود چرا شورای شهر در مقابل چنین سست کاری هائی سکوت اختیار می نماید ؟هر چند جواب این است که اکثریت خود خواهان این وضعیت هستند.

هنوز هم چاله چوله های موجود در خیابان های اصلی شهر رانندگان درون شهری را ناراحت می نماید ولی در راستای ترمیم ان حتی کوچکترین اقدامی صورت نگرفته است ؟
واقعا” متاسفیم از اینکه اکثریت شورای شهر و به تبع آن شهرداری در مقابل چنین معضلی تا بحال سکوت پیشه نموده است آیا سکوت در مقابل چنین عواملی نشان دهنده خیانت به مردم شهر نیست راستی چه رازی پشت چنین سکوتی نهفته است چرا شورای شهر ، شهردار را تحت فشار و بازخواست قرار نمیدهد ؟

راستش در حال حاضر شهر دهدشت با گذشت زمان بر اثر کم کاری مسئولانش و در مقایسه با سایر شهرهای استان و کشور ، سیمای یک شهر معمولی  را  حتی در خود نمی بیند و رنگ یک شهر توسعه یافته و دارای امکانات رفاهی از قبیل ورزشگاه مجهز از سیمایش ربوده شده است امید است شهردار دهدشت  به خود آید و حداقل مردم شهر دهدشت  را از بوی آزار دهنده فاضلاب ها و زباله ها نجات دهد راستی ایا بوی گند جوب ها به مشام شهردار نمی رسد ؟ چرا حداقل در این مورد اقدامی صورت نمی گیرد ؟

امید است در آینده تمام مسئولان با احساس وظیفه و قدرشناسی با تمام نیرو در راستای رفاه و آسایش مردم تلاش شبانه روزی انجام دهند و در خدمت توده مردم بودن را مقدم بر هر امری قرار دهند.

منتشر شده در :2016/01/01 - 06:01|شناسه خبر: 21292 1108 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه