امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۴:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد درباره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات خبر دادوگفت: نامزدهایی که پیش از موعد آغاز تبلیغات رسمی، دست به کارتبلیغات شده باشند،به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، فتاح محمدی با اشاره به پایان زمان رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های چهارگانه انجام شده و فردا سه‌شنبه (۱۵ دی) نتایج اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: کسانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراضی دارند می‌توانند به مدت چهار روز شکایت خود را مطرح کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ روز چهارشنبه (۱۶ دی) جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر هیئت‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های بازرسی دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ با حضور استاندار، رئیس ستاد انتخابات، رئیس دفتر شورای نگهبان، رئیس هیئت بازرسی استان و نامزدهای انتخابات به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز جلسه‌ هم‌اندیشی و تبادل نظر با نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات محلس شورای اسلامی برگزار و انتظارات مسئولان از نامزدها و نامزدهای انتخابات از مسئولان مبتنی بر قانون مطرح می‌شود.

این مسئول از برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات خبر داد و گفت: پیش‌بینی لازم برای برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد توسط فرمانداری‌ها، دادستانی و اداره اطلاعات استان انجام شده و در صورت مشاهده تخلف تذکر لازم داده می‌شود که در صورت تکرار تخلف برخورد قانونی انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ضمن توصیه به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای عدم جانبداری از کاندیداها گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جهت جایگاه قانونی که در دولت دارند طوری عمل کنند که شائبه جانبداری از کاندیدای خاصی ایجاد نشود.

منتشر شده در :2016/01/05 - 03:01|شناسه خبر: 21441 564 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه