امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نوع برخورد مدیران با مردم

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرانی که پشت در اتاق‌های خود تنها یک روز را در هفته برای ملاقات تعیین کرده‌اند، گفت: تعیین وقت ملاقات یک روزه مدیران با مردم کار شایسته‌ای نیست.

راه ملت: فتاح محمدی عصر امروز در نشست مدیران حراست و بازرسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه وجودی حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: وظیفه آن‌ها و همه دستگاه‌های نظارتی مراقبت از روند صحیح کارها و اقدامات در دستگاه‌های مختلف و ادارات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دیگر وظایف این دو دسته از کارکنان در ادارات ایجاد سلامت اداری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.

این مسئول گفت: اولین اقدامی که می‌توانند در ادارات و دستگاه‌ها انجام دهند شناخت آسیب‌ها و آفت‌ها در ساختار اداری است.

وی یک بخش از وظایف بازرسی‌ها و حراست‌ها را ارتباط با درون سازمان و بخش مهم دیگر را ارتباط مردمی دانست و گفت: منظور ما از برگزاری چنین جلساتی ارتباط با مردم و بیرون است.

محمدی در ادامه اظهارات خود گفت: حراست‌ها و ارزیابی‌ها باید بر نحوه عملکرد و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و مدیران به مردم نظارت داشته باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو هدف اساسی حراست‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف کلان و راهبردی و دیگری اهداف عملیاتی و اجرایی است.

وی به اهداف کلان حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: محافظت از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ادارات از اهداف کلان و راهبردی است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی و مساعدت مدیران همراه با اطلاع‌رسانی دقیق در ادارات و یادآوری نقاط ضعف و قوت بدون مچ‌گیری از دیگر اهدافی است که حراست‌ها و بازرسی ادارات دارند.

محمدی در ادامه یکی از وظایف مهم دیگر را آشنا کردن مدیران با قوانین مزایده‌ها و مناقصه‌ها ذکر کرد و گفت: باید برای جلوگیری از تخلفات مالی ناخواسته، حراست‌ها و بازرسی‌ها وظیفه خود را انجام دهند.

وی در ادامه با انتقاد از مدیران و مسئولانی که پاسخگوی مردم نیستند، اظهار کرد: این که برخی مدیران پشت درب اتاق خود تنها یک روز را برای ملاقات معرفی کرده‌اند کار درستی نیست.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2016/01/10 - 06:01|شناسه خبر: 21640 841 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه