امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پیش از زمان تعیین شده به هر بهانه ای خلاف قانون و ممنوع است

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پیش از زمان تعیین شده به هر بهانه ای خلاف قانون و ممنوع است.

راه ملت: به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در صورت مشاهده بیش از ۱۰ خودرو، نامزد انتخابات مجرم تلقی، خودروها توقیف و صاحب خودرو به عنوان مباشر در جرم شناخته می شود.

وی با بیان اینکه زمان تبلیغات انتخاباتی هنوز شروع نشده است، اظهار داشت: با توجه به مصوبات پنجمین جلسه جرائم انتخاباتی در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ و ایجاد شلوغی طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

مزارعی تصریح کرد: برخی از افراد با حضور در مراسم فاتحه و دید و بازدیدهای فامیلی و حزبی و به بهانه های مختلف در جاده ها و خیابانهای شهری ترافیک ایجاد می کنند.

وی همچنین نسبت به استفاده غیر اخلاقی و نادرست از سایتها و شبکه های اجتماعی هشدار داد و گفت: کسانی که از شبکه های اجتماعی استفاده نادرست کرده و مسائل غیر اخلاقی و خلاف واقع را منتشر می کنند، مجرم بوده و با آنها برخورد قضایی می شود.

رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر دقت و توجه همه سازمانها در نحوه خدمت رسانی تاکید کرد: برخی از سازمانهای خدمات رسان در حال ارائه خدمات و اهداء مبالغی به صورت هدفمند به مردم هستند که این حرکت باعث ایجاد شائبه و ذهنیت سیاسی در مردم می شود.

منتشر شده در :2016/01/14 - 11:01|شناسه خبر: 21773 721 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه