امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۹:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آوردگاه کهگیلویه بزرگ، یکصدا موحد را فریاد می زنند

آنچه که در این رهگذر موجب دغدغه خاطر موحد و طرفداران او شده وجود فرزند عالم برجسته، آمیر احمد تقوی در کارزار طیف همفکر موحد بوده که این امر قدرت تصمیم‌گیری را با توجه به ارادت و قرابت دیرینه‌ای که با خانوداه میراحمد تقوی دارند به صحنه کارزار انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تردید مواجه کرده است.

راه ملت:جمشید ضرابی

جمع کثیری از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری واجد شرایط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، تشکل‌های سیاسی و قاطبه عظیم مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده منتظر ورود «موحد» به عرصه انتخابات این خطه هستند.

شهرهای مختلف کهگیلویه بزرگ با ترکیب آمار جمعیتی شهر و روستا افراد واجد شرایط رای در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید یک نفر را به عنوان گزینه نهایی این دوره برای حضور در خانه ملت انتخاب کنند.

شکل‌گیری جریان‌های سیاسی و میزان عملکرد افراد تأیید صلاحیت شده در این عرصه با توجه به شناختی که از داوطلبان حاضر در این آوردگاه بزرگ وجود دارد، تنها کسی که بتواند خیل عظیمی از هواداران را در کانون توجه قرار دهد فقط یک نفر کارآزموده است. این فرد باید به خواسته‌ها و سلایق متعدد افراد، جناح‌های سیاسی، خیل عظیم مردمی که روزانه به وی مراجعه می‌کنند، جوابگو باشد و آن هم کسی نیست جزء موحد، مرد سرنوشت‌سازی که کهگیلویه بزرگ بیش از پیش نام وی را صدا می‌زند.

در این مقاله سعی بر آن است تا میزان توانایی دیگر افرادی که در این عرصه به عنوان طیف فکری جناح موحد همانند( حاج عدل هاشمی و دکتر تقوی) هم پیمان و هم قسم شدند قبل از احراز صلاحیت ها مورد بررسی قرار گیرد.

در جلسه‌ای که به عنوان میثاق‌نامه که چند نفر شاخص دیگر در آن حضور داشتند، اعضا مبنا را بر این گذاشتند که در صورت تأیید موحد دیگر رقبا به نفع وی کنار روند و چند بند دیگر که نیازی به نوشتن در این نوشتار نیست.

آنچه که در این رهگذر موجب دغدغه خاطر موحد و طرفداران او شده وجود فرزند عالم برجسته، آمیر احمد تقوی در کارزار طیف همفکر موحد بوده که این امر قدرت تصمیم‌گیری را با توجه به ارادت و قرابت دیرینه‌ای که با خانوداه میراحمد تقوی دارند به صحنه کارزار انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تردید مواجه کرده است.

نویسنده این مقاله بر این باور است که در تحصیلات و جایگاه علمی دکتر مصطفی تقوی، فردی تحصیلکرده صاحب سخن و نظریه‌پردازکه جزو نخبگان علمی کشور است، شکی وجود ندارد اما با احترام به قابلیت‌های غیرقابل‌انکار وی، از این نکته نباید غافل بود که گرد‌آوردن افراد موافق و مخالف، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و مردم دردمند را که هزاران مشکل و گرفتاری دارند در شخصیت فردی دکتر وجود ندارد.

در این زمینه نیاز است واقع‌بینانه جامع طرایق بررسی و دل‌نگرانی‌ها کنار گذاشته شده و در نتیجه فضا را برای حضور موحد فراهم کرد. در این زمینه جا دارد به این مقوله اشاره شود که موحد برای خدمت به مردم کهگیلویه بزرگ از سوی جناح رقیب به انواع و اقسام تهمت‌های ناروا و بداخلاقی‌ها متهم شد و حیات سیاسی خود را در این راستا، پایان یافته می‌دید اما خواسته‌ها و مطالبات مردم از وی موجب شد تا یکبار دیگر شانس خود را برای ورود به عرصه کارزار انتخابات بیازماید.

اطمینان خاطر داریم در صورت کوتاه آمدن و کنار گذاشتن پاره‌ای از موانع از سوی طیف موحد، دیگر کاندیداهایی که در صحنه انتخابات هستند چون به نتیجه انتخابات واقف بوده توان رقابت را ندارند و یکی پس از دیگری از صحنه خارج می‌شوند.

از سوی دیگر حاج عدل هاشمی دیگر نامزدی که صلاحیت وی از سوی شورای نظارت احراز نشده و در مرحله رسیدگی به اعتراض قرار دارد یکی دیگر از معذوراتی است که طیف فکری موحد با آن مواجه هستند. اما این نکته را باید یادآور شد که استقبال مردم از حاج عدل تا موقعی بود که آمدن یا نیامدن موحد در هاله‌ای از ابهام بود.

شخصیت، شهامت و توانایی حاج عدل هاشمی بر هیچ کسی پوشیده نیست که منشاء خدمات بسیار بزرگی برای منطقه و کشور بوده است. اما بر اساس میثاق نامه‌ای که در شهر شیراز منعقد شد امیدواریم همه با گذشت و در نظر گرفتن جمیع  نظرات، توقعات و درخواست‌های مردمی را لحاظ و زمینه حضور موحد در عرصه انتخابات کهگیلویه بزرگ فراهم کنند.

در پایان می‌توان به این نکته اشاره کرد که با حضور موحد در کهگیلویه بزرگ و اتکا به توانایی‌های فردی این شخصیت محوری بار دیگر این دیار شاهد گره‌گشایی از کارهای مردم خواهد بود.

منتشر شده در :2016/01/24 - 09:01|شناسه خبر: 22054 1252 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه