امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بزرگترین واحد تولیدی نان جنوب کشور در یاسوج افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید نان‌های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می‌رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را حل نموده است

راه ملت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از بزرگترین واحد تولیدی نان صنعتی جنوب کشور در یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
داریوش دیودیده در بازدید از کارخانه گروه صنایع غذایی کوبودنای یاسوج، اظهار داشت: تنوع تولیداتی سبب شده کوبودنا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب کشور در تولید نان‌های صنعتی مطرح شود.
وی با بیان اینکه تولید آزمایشی در کوبودنا با موفقیت انجام گرفته است، ابراز کرد: در آینده‌ای نزدیک افتتاح رسمی با حضو مسولان کشوری و استانی انجام می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید نان‌های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می‌رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را حل نموده است.
دیودیده تصریح کرد: کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید  و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین کارخانجات  تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه‌گذار این طرح در شرف راه‎اندازی است.
وی تصریح کرد: بزرگترین واحد تولیدی نان جنوب کشور ۱۵۰ نوع نان با ظرفیت ۸ هزار قطعه در ساعت پخت می‌کند و برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند./خبرآنلاین

منتشر شده در :2016/01/28 - 10:01|شناسه خبر: 22115 683 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه