امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۱:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

کاهش ۱۸ درصدی جرائم در استان

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: کاهش ۱۸ درصدی جرائم در استان نشان از امید و بالندگی است و امیدواریم با همین روند جرائم در استان روند کاهشی پیدا کند.

راه ملت: به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره ۱۰۸شهید گران قدر طوایف جلیل و بابکان افزود: تقدیم ۱۰۸ شهید منطقه سپیدار از افتخارات این  استان است و باید قدر این همه ایثارگری و  میراث معنوی را بدانیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مساله نفوذ گفت: با همدلی و همفکری دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای دست اندرکار امنیت در استان تلاش خواهیم کرد امنیت را در استان به بالاترین حد ممکن برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: کاهش ۱۸ درصدی جرائم در استان نشان از امید و بالندگی است و امیدواریم با همین روند جرائم در استان روند کاهشی پیدا کند.

وی بیان کرد: بزرگترین دستاورد هرملتی امنیت است و در سایه امینت دیگر ابعاد یک جامعه به بالاترین وضعیت مطلوب می رسد.

رئیس شورای قضایی استان گفت: عشایر افتخار این مرز و  بوم است و امیدواریم که در آینده نیز این قشر غیور و شرافتمند کشور روزبه روز سعادتمند و سربلند از گردنه های سخت عبور کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نقش صلح و سازش در میان عشایر اظهار کرد: ریش سفیدان و افراد معتبر محلی با ورود به درگیری ها و اختلافات سازش را درمیان مردم جاری کنند.

وی یادآور شد: فرهنگ ریش سفیدی و بزرگ محوری را در میان مردم زنده کنید تا پرونده های قضایی در دادسراها و دادگاهها انباشته نشود.

منتشر شده در :2016/02/07 - 11:02|شناسه خبر: 22666 593 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه