امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۷:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خیزش جمع کثیری از حامیان نامزهای مطرح کهگیلویه به سمت موحد

راه ملت، فرهاد شمس: پس از اینکه در ماه های اخیر حضور حجت الاسلام موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در حاله ای از ابهام بود عده ای از حامیان ایشان به سمت دیگر نامزدهای اصولگرا یعنی حاج عدل هاشمی و دکتر مصطفی تقوی گرایش پیدا کردند تا در عدم حضور موحد با همراهی این […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، فرهاد شمس:

پس از اینکه در ماه های اخیر حضور حجت الاسلام موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در حاله ای از ابهام بود عده ای از حامیان ایشان به سمت دیگر نامزدهای اصولگرا یعنی حاج عدل هاشمی و دکتر مصطفی تقوی گرایش پیدا کردند تا در عدم حضور موحد با همراهی این بزرگان راه پیشرفت کهگیلویه بزرگ را بپیمایند.

اما از چند روز قبل که حضور حجت الاسلام موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ قطعی شد تمام معالات انتخابات پیش رو بهم خورد و گویی جنبشی نو و اتحادی فراگیر در کهگیلویه در حال شکل گیری می باشد، اتحادی که تنها دلیل و بهانه اش و تنها مرکز ثقل آن حجت الاسلام موحد می باشد.

شب گذشته جلسات مردمی در نقاط مختلف شهرستان برگزار شده است که یکی از نکات قابل توجه آن بازگشت خیل عظیمی از حامیان بسیاری از نامزدهای مطرح به سمت حجت الاسلام موحد می باشد.

این ریزش آرا و اشخاص به سمت حجت الاسلام موحد در ساعات اولیه حضور ایشان به حدی بوده که لیدرهای برخی نامزدها در تماس با برخی جوانان خواستار پیوستن این جوانان به سمت نامزد خود شده اند.

بدون شک این سیل جمعیت از امروز شدت خواهد گرفت و کهگیلویه بزرگ بار دیگر ابهت خود را به تمام بدخواهانش نشان خواهد داد.

منتشر شده در :2016/02/09 - 11:02|شناسه خبر: 22767 1013 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه