امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیا طیف منطقیان اجماع اصلاح طلبان را به هم می‌زنند؟

راه ملت، علی خردمند: پس از بررسی مجدد صلاحیت ها در حوزه کهگیلویه و تایید شدن تعدادی دیگر از نیروهای اصلاح طلب رقابت درون گروهی در این طیف شدت گرفت. طی چند روز گذشته جلساتی از سوی دو طیف اصلاحات در این شهرستان برگزار شده که نهایتا منجر به این شد که آقایان لاهوتی و […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، علی خردمند:

پس از بررسی مجدد صلاحیت ها در حوزه کهگیلویه و تایید شدن تعدادی دیگر از نیروهای اصلاح طلب رقابت درون گروهی در این طیف شدت گرفت.

طی چند روز گذشته جلساتی از سوی دو طیف اصلاحات در این شهرستان برگزار شده که نهایتا منجر به این شد که آقایان لاهوتی و منطقیان هر کدام یک نفر یه مجمع اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه معرفی کنند و این مجمع نیز نظر نهایی خود را اعلام کند. هر چند پیشتر عنوان شده بود که اگر این مجمع نتواند به نتیجه برسد به شورای هماهنگی اصلاحات استان محول می شود و آنها باید تصمیم گیرنده نهایی باشند.

لاهوتی نیروی خود که آقای علی کامرانی مقدم است را به مجمع معرفی کرد ولی در طیف منطقیان هنوز جلسات تصمیم گیری ادامه دارد.

آنگونه که از فضای سیاسی کهگیلویه و جلسات تصمیم گیرندگان طیف منطقیان مشخص شده، نیروی مورد نظر آنها مهدی وفایی مقدم باشد. وفایی در رزومه خودنوشت که در شبکه های مجازی منتشر کرده از سادات امامزاده علی است و شهردار دهدشت نیز بوده است. اما چیزی که عجیب می نماید فرمانداری وی دولت احمدی نژاد و از سال ۸۶ تا ۹۱ است. این مورد به تنهایی کافی است تا اصلاح طلبان از وی حمایت نکنند.

البته نکته‌ای که بیشتر در این مورد لازم است گفته شود این است که طیف تصمیم گیر و حلقه مشورتی منطقیان نیز از سادات امامزاده علی هستند که احتمالا بدشان نمی‌آید کاندیدایشان وفایی مقدم باشد.

نکته دوم نیز این است که طرف دیگر تصمیم گیر در جریان اصلاحات کهگیلویه یعنی آقای لاهوتی در روز ثبت نام گفته بود که از فرماندار دولت احمدی نژاد حمایت نمی کنم و طیف منطقیان نیز احتمالا با علم به این مسئله آگاهانه می خواهند اجماع اصلاح طلبان به سرانجام نرسد تا با خیال راحت بتوانند منطقیان را به حمایت از مهدی وفایی راضی کنند.

نکته سوم این است که منطقیان که پیشتر با انجام برخی کارها (شایعه حمایت از محسن رضایی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، شرکت در برخی جلسات، دیدار با برخی اصولگرایان کشوری جهت تاییدصلاحیت، رنج نامه و …) اعتراض هواداران اصلاحات را برانگیخت اگر به دنبال معرفی وفایی از سوی طیف خود باشد آنگاه حداقل پایگاه اجتماعی که برایش مانده است را هم از دست می دهد.

جوانان و هواداران اصلاحات امیدوارند با نگاهی منطقی و به دور از مسایل و رودربایستی های قومی و قبیله ای تصمیمی درست و معقول از جلسه طیف منطقیان بیرون آید.

منتشر شده در :2016/02/10 - 01:02|شناسه خبر: 22784 813 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه