امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۷:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج :

مجلس به نمایندگان سالم نیاز دارد

امام جمعه یاسوج با برشمردن ویژگی‌های یک نماینده ایده‌آل گفت: مجلس به نمایندگان سالم نیاز دارد.

راه ملت،آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد، اظهار کرد: آن‌چه که معلوم بود مردم امسال بسیار گسترده‌تر از سال‌های قبل در این حماسه حضور پیدا کردند و حماسه حضور آن‌ها معنادار بود.

امام جمعه یاسوج به حضور مردم شهر یاسوج نیز اشاره‌ای کرد و گفت: مردم به ولی زمانه خود لبیک دیگری گفتند و نشان دادند هر سال که می‌گذرد بیش از گذشته در صحنه‌ها حضور دارند.

وی در ادامه از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان عرصه‌ای مهم و اثرگذار یاد کرد و گفت: باید افراد قوی، اثرگذار و البته سالم را به مجلس شورای اسلامی فرستاد.

حسینی با بیان نقش مجلس تصریح کرد: مردم هم به مانند گذشته باید حضور پرشور داشته باشند تا حماسه حضور آن‌ها خط بطلانی بر همه یاوه‌گویی‌های دشمنان و استکبار باشد.

امام جمعه یاسوج در ادامه خطبه‌ها به موضوع کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و با گرامیداشت حکم تاریخی امام خمینی(ره) تصریح کرد: این مزدور استکبار سال‌های سال است که در بدترین شرایط و از این سوراخ به آن سوراخ زندگی می‌کند.

وی در خطبه نخست نیز به ایستادگی حضرت ابراهیم (ع) در مقابل کفار اشاره کرد و گفت: پیامبران و ائمه برای ادای رسالت تاریخی خود هرگز از پای ننشستند و در مقابل کفار و مشرکان با همه توان ایستادگی کردند که نمونه بارز آن حضرت ابراهیم (ع) است.

 

منتشر شده در :2016/02/12 - 01:02|شناسه خبر: 23082 780 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه