امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۰:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیت الله ملک حسینی

دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای در انتخابات خطرناک است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای و شاخص قراردادن موضوع طایفه‌گرایی در انتخابات امری خطرناک و بر خلاف روح دینی و ارزش‌های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای و شاخص قراردادن موضوع طایفه‌گرایی در انتخابات امری خطرناک و بر خلاف روح دینی و ارزش‌های اسلامی است.

راه ملت: به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید شرف ملک حسینی جمعه شب درجمع مردم بخش مارگون بویراحمد، افزود: هرگاه ارزش ها و شاخص ها در طایفه گرایی هضم شود آنگاه امری مطرود است و هرگاه مسائل طایفه گرایی، قوم و عشیره در دین و ارزش ها هضم و خلاصه شود بدون شک امری مطلوب و مبارک است.

وی بیان کرد: اگر یک نامزد انتخاباتی از طایفه ای باشد اما وی دارای ارزش ها و شاخص های دینی و انقلابی، استکبارستیزی، مومن و یا دور از فساد بود، انتخاب و طرفداری از آن حتی از سوی اقوام و عشیره اش به مثابه قوم گرایی نیست.

آیت الله ملک حسینی افزود: اما چنانچه انتخاب و گزینش فردی از قوم و طایفه ای بدون در نظرگرفتن این شاخص ها و ارزش ها باشد طایفه گرایی و قومیت طلبی معنا پیدا می کند و این امری مذموم است.

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری همچنین حضور مردم در پای صندوق رای را رفراندم و آری دیگر به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تعدد و تکثر کاندیداها در صحنه انتخابات از افتخارات نظام و شاخصی برای افزایش شور و شعف مردم در این عرصه است.

وی همچنین در خصوص ردصلاحیتها در انتخابات اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان افرادی دیندار هستند و بر اساس حجت ها عمل می کنند اما مشکل اساسی در این راستا برخی گزارش های سوء و کذبی است که از سوی برخی افراد به این نهاد مهم ارسال می شود و گاه حجتی نادرست را در برابر آنها قرار می دهند.

وی بر مذموم خواندن این عمل ناشایست، گفت: بدون شک برای این افراد کذاب و دروغگو چیزی جز روسیاهی باقی نخواهد ماند.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: کسانی که اقدام به ارسال گزارش سوء و دروغ برای انسانی پاک و صالح کرده و موجب حذف آن شخص از صحنه رقابت شده، باید از درگاه خداوند استغفار کند.

وی تاکید کرد: هر گونه توهین و افترا به افراد و گروه رقیب توهین به شرف و انسانیت خود است و کاندیدا ها و طرفداران باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

منتشر شده در :2016/02/13 - 01:02|شناسه خبر: 23146 563 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه