امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۷:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جوابیه ای به نامه ی جوان مجهول الهویت دهدشتی

بنده هم یک جوان هم سن و سالتان می باشم که نامه شما به حجت الاسلام سید محمدموحد را مطالعه کرده و بر خود واجب دانسته که چند موردی را بطور مختصر و خلاصه به آگاهی برسانم .

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: طبیب زاده سوق

یاستارالعیوب

وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا. (سوره اسرا آیه ۸۰)

با توجه به شروع فصل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز تبلیغات غیر رسمی کاندیدا  و در پی دعوت های رسمی ، استقبال های گسترده  و بی نظیر طوایف، ایلات و قاطبه مردم گهگیلویه بزرگ از حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی جهت حضور در صحنه انتخابات کهگیلویه  و قبولی مسئولیت خطیر وکالت و نمایندگی شان  باز هم عده ای از سر ترس و کینه ورزی با انتشتار مطالب سخفیف و نسنجیده نسبت به حاج آقاموحد در رسانه ها و فضای مجازی قصد بر هم زدن آرامش مردم و ملتهب کردن فضا و جو حاکم بر منطقه را دارند که در این خصوص یک نامه ای بر علیه موحد توسط جوان ناشناسی منتشر گردیده که اینجانب بعنوان یکی از حامیان و هواداران موحد بر آن دیده ام که جوابیه مختصری با رعایت ادب احترام اعلام دادم.

جوان مجهول الهویت
با سلام و تحیات
بنده هم یک جوان هم سن و سالتان می باشم که نامه شما به حجت الاسلام سید محمدموحد را مطالعه کرده و بر خود واجب دانسته که چند موردی را بطور مختصر و خلاصه به آگاهی برسانم

۱_همیشه سعی کنید در تمامی مراحل زندگی حتی نگارش نامه به مسئولین و نمایندگان کارها و نوشته هایتان را با یاد و نام خدا شروع کنید چون اگر کار برای رضای خدا باشد بهتر است با یاد و نام او شروع بشود و به قول سعدی
مرد دانا سخن ادا نکند/ تا به نام حق، ابتدا نکند .
و ضمنا در خصوص نامه نگاری با یک شخصیت ملی از بهترین کلمات و جملات استفاده و  نام و نشان خود را استتار ننمائید،چون این کار برازنده ی کسی که پیگیر مسائل سیاسی است بدور از اخلاق سیاسی می باشد که شما خودتان در همین نامه بحث اخلاق سیاسی را عنوان کرده اید.

۲_بنده این نامه را یک نقد منصفانه ،دلسوزانه و خیرخواهانه نمی بینم بلکه از نحوه انتخاب مطلبتان در مفاد متن بیشتر به یک شب نامه ی که از سر کینه ورزی شخصی یا گروهی نگارش شده می بینم که در این خصوص شما را برابر روایت امیرالمومنین (ع) که می فرمایند (اوصیکم بتقوی الله) شما و خودم را به تقوی الهی دعوت می کنم .

۳_از بذل توجه شما به مشکلات شهرستان کهگیلویه بزرگ و نگرانی بابت حل و فصل آنها تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم این مهم از سر دلسوزی و خیرخواهانه باشد نه چیز دیگری و در این مورد بنده هم همچون شما و سایر جوانان عزیز اعتقاد به رسیدگی به مطالباتمان و حل فصل  معظلات و رفع نگرانی جوانان را دارم اما برای تحقق این مهم شناخت دقیق کاستی ها،کمبودها و مشکلات را شرط لازم می دانم که ایکاش بجای عنوان کردن موارد سطحی در این نامه، برنامه ای جامع را جهت رفع نسبی مشکلات بصورت دقیق و مستدل به حاج آقا موحد ارائه می دادید.

۴_در سرتاسر نامه انواع تهمت ها توهین ها،دروغ ها، حرف ها و سخنان نسنجیده ای را نسبت به یک شخصیت محبوب و بزرگ نسبت داده اید که؛

اولاً بنده بعنوان یک جوان هم نسل شرمنده شده ام که اخلاق ما جوانان را چه شده که ما امروز حاج آقاموحد را همانند حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی یار صمیمی اش به این شکل مورد تخریب قرار می دهیم.
و این سرمایه عظیم را استان را مورد هجوم توپخانه ای قرار می دهیم.

دوماً:برای اثبات این سخنانتان هیچ گونه سندی و مدرکی ارائه نکردید و مطمئنأ هم ندارید که ارائه بدهید چون هیچ یک از این مباحث از طرف حاج آقاموحد عنوان نشده و صحبت های جنابعالی کذب محض می باشد و فقط به یادآوری دوران کودکی خود مراجعه می کردید و آنهم بعید بنظر می آید سخنان بیست و اندی سال بیش موحد بدون کم و کاست را شما حفظ باشید.

۵_شما موحد راسیاستمداری فاقد اندیشه، شخصی پرمدعا،دارای شعارهای پرطمطراق و….. دانستید ولی این را در نظر داشته باشد خرد ورزی،سیاستمداری و اندیشه روشنفکری عملگرایی موحد را چه دوستان و چه دشمنانش تایید می نمایند و همه اهل سیاست ،ایشان را که سابقه پنج دوره خادمی مردم در مجلس را دارد ،سیاستمداری قدر و مسلط به امور سیاسی کشور و یار سران سیاسی مملکت می دانند و گواه این صحبت بنده دیدار ایشان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  و یکی از شخصیت های تاثیر گذار نظام جناب حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در اردیبهشت ماه سال ۹۴ می باشد.

۶_خیلی از مطالبی را که عنوان کرده اید به هیچ عنوان سخنان موحد نبوده پس اینجانب هم در این خصوص خود را ملزم به جواب دادن به سخنان کذب نمی دانم ولی در پایان ضمن توصیه شما به داشتن امید به آینده ای درخشان کهگیلویه بزرگ با حضور موحد در مجلس دهم، تعدادی از اقدامات وفعالیت های دوران نمایندگی موحد را بشرح ذیل اعلام می دارم.
الف) تفکیک حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از گچساران در مجلس پنجم که از مجلس ششم استان صاحب سه کرسی در مجلس شد و مایه خیر برکت برای هر دو منطقه بوده است و هم اکنون خیلی از مدیران مسئولین و مردم فهیم گچساران بابت این رخداد قدردان موحد هستند.
ب)توسعه راه ها جاده ها و تاسیسات زیر بنایی آب گاز برق تلفن و… در کلیه مناطق روستایی و شهری بطوریکه الحمدالله گاز کشی به شهرستان لنده در سخت ترین شرایط منطقه ای از افتخارات بزرگ خادم مردم موحد می باشد که با پشتوانه و پیگیری های مصرانه این خواسته بحق مردم لنده را جامه عمل پوشاند که مردم فهیم شهرستان لنده این خدمت بزرگ را هیچ وقت فراموش نمی کنند و در هفتم اسفند با پای صندوق های رای جبران مافات خواهند کرد.
پ)پیگیری تاسیس دانشکده صنعتی چرام و دانشگاه های آزاد و پیام نور دهدشت که باعث جلوگیری از رفتن فرزندان شهرهای لنده. سوق. چرام. دیشموک.قلعه رئیسی و…. به خارج از شهرستان جهت ادامه تحصیل شد.
ت) پیگیری و تاسیس پتروشیمی دهدشت ،کارخانه سیمان سپو پروژه ،معدن فسفات چرام و معدن فسفات جوخانه در کوه نیر که بعلت عدم پیگیری ضعیف مدیران اداره کل صنایع شهرستان و استان پس از دوره نمایندگی ایشان عملاً مسکوت ماندند.
ث)کادر سازی و انتصاب بیش از چند صد نفر از فرزندان استان در سطح وزارت خانه ها و استان های همجوار که امروزه تعدادی با راهنمایی های و نصایح دلسوزانه پله های ترقی را طی کرده اند بطوریکه همان نفرات در حوزه های همجوار یا حوزه کهگیلویه در صحنه انتخابات حاضر هستند.
ج)توسعه و بسط شرکت صنعت  و نفت گچساران در زمان نمایندگی بر دو حوزه کهگیلویه و گچساران که امروزه منافع آن شامل همه مناطق استان می شود.
چ) پیگیری و ساخت پالایشگاه بید بلند دو ، در بهبهان که در صورت افتتاح آن رونق اقتصادی خوبی برای منطقه کهگیلویه بزرگ و لیکک از جمله استخدام جوانان این مناطق در پیش خواهد داشت.

درپایان آرزوی توفیق و سربلندی برای شما و سایر جوانان برومند کهگیلویه بزرگ را از خداوند منان خواهانم .
روزگارتان خرم باد.
طبیب زاده سوق.۹۴/۱۱/۲۵

منتشر شده در :2016/02/16 - 11:02|شناسه خبر: 23442 823 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه