امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۷:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۷اسفند,نوبت ملت برای رد و یا تأیید صلاحیت

مضافا”اینکه رفراندم “نه”بزرگ و تاریخی به آنانی نیز هست که رأی و نظر خود را به مردم نسبت داده وبه زعم خود بجای ملت خیل عظیم خادمان دین,انقلاب و مملکت را از گردونه خدمت خارج می کنند.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
راه ملت:غریب واحدی پور:
به شهادت متخصصان و حتی احساس مردم زمان حاکمیت دولت اصلاحات بویژه در دوره دوم ریاست جمهوری سید اصلاحات از دوران مشعشع تاریخ انقلاب بواسطه پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف از جمله وضعیت اقتصادی است که از قضا آن دولت کمتر روی آن مانور می داد.
لکن,دولت مهرورز علی رغم شعارهای عامه پسند, درآمد افسانه ای نفت و از آن مهمتر حمایت کانون های متنوع قدرت نه فقط بهبود محسوسی در وضعیت کشور به خصوص حوزه اقتصاد ایجاد نکرد بلکه حتی عملکرش به گونه ای بود که به تعبیر برخی کارشناسان سال ها زمان و مقادیر هنگفتی سرمایه لازم است تا عوارض سوء حاکمیت فاجعه بار چنان دولتی رفع گردد.
صدالبته پی بردن به چنین واقعیاتی هم بیش و پیش از هر عامل دیگری ناشی از اعتماد دوباره ملت به اصلاح طلبان برای رأی به دکتر حسن روحانی بود.نتیجه چنین اعتمادی حداقل موجب زنده شدن امید به آینده بعلت رفع تحریم ها و افزایش شور و شوق رقابت انتخاباتی علی رغم ناملایمات و فقط با اطیمنان به امانتداری دولت برآمده از اجماع پرخیر و برکت اعتدال و اصلاح در خصوص صیانت و حراست از رأی مردم بمنزله حق الناس است.
بگذریم که در همین دولت با وجود انبوه مشکلات به ارث رسیده از دولت قبل تا همین هنگام هم تورم کنترل و لااقل توده نیزدرک کرده است که بر بازار پرنوسان چند سال قبل ثبات و پایداری حکمفرما شده است.
بنابراین,در فضائی که اکنون امید به اثرگذاری رأی تک,تک افراد ملت بمراتب بیش از موسم انتخابات خرداد۹۲است.از سوی دیگر رأی امروز  نه فقط بنیان دولت فعلی را برای دوام وبقای دستاوردهای موصوف مستحکم و دولتمردان را در طی راه پر فراز و نشیب خدمت به وطن مصمم تر می کندبلکه همچنین سرنوشت آینده  ملک و میهن را رقم می زند.
مضافا”اینکه رفراندم “نه”بزرگ و تاریخی به آنانی نیز هست که رأی و نظر خود را به مردم نسبت داده وبه زعم خود بجای ملت خیل عظیم خادمان دین,انقلاب و مملکت را از گردونه خدمت خارج می کنند.
از اینرو, رسالت عظیم نخبه گان آگاهی بخشی جهت  هدفمند کردن آرای مردم فارغ از گرایشات خونی,نژادی و منطقه ای برای انتخابی معنا دار و تعیین کننده است.

یادمان باشد که درانتخابات ۷اسفند مردم باید بطور ویژه نشان دهند که از منظر آنها چه کسانی باید رد ویا تأیید صلاحیت شوند.

منتشر شده در :2016/02/18 - 09:02|شناسه خبر: 23548 727 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه