امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۳:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد:

شرکت۱۲هزار رای اولی در انتخابات هفتم اسفند کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۲ هزار رای اولی در استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت می‌کنند.

راه ملت،فتاح محمدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۴۹۵ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند هستند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا ۲۳ نفر هستند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت نیز ۱۰ نفر هستند.

محمدی تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه نیز ۴۰ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد سه نفر درخواست جابه‌جایی داده اند و هنوز آمار دقیقی از تعداد نامزدهای انتخابات این شهرستان‌ در دست نیست.

محمدی با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند تصریح کرد: بستر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و با حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه ۷۷۱ شعبه اخذ رای در کل استان پیش‌بینی شده است، افزود: در حوزه شهرستان کهگیلویه با شهرستانهای چرام، لنده و بهمئی ۳۳۷شعبه، در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۲۸۹ شعبه و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت ۱۴۵ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف از نامزدهای انتخاباتی با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد، گفت: در راستای رعایت حقوق مردم و نامزدهای انتخاباتی، فعالیتهای انتخاباتی نامزدها رصد شده و چنانچه تخلفی صورت پذیرد، در برخورد با تخلفات انتخاباتی هیچگونه مماشاتی انجام نمی شود.

رئیس ستاد انتخابات تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز نامزدهای انتخاباتی را که باعث ایجاد بی‌نظمی و مسائل ترافیکی شده را خلاف قانوان دانست و افزود: پخش مطالب و نقطه نظرات تخریبی و غیر اخلاقی در سایت‌ها یا شبکه های اجتماعی که حقوق و کرامت افراد را زیر سوال می برد خلاف قانون است که متاسفانه به یکی از مشکلات و آسیبهای انتخاباتی تبدیل شده است.

منبع: مهر

منتشر شده در :2016/02/18 - 09:02|شناسه خبر: 23550 813 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه