امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با انتشار بیانیه ای:

حمایت ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه از عدل هاشمی هم تکذیب شد

شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ ضمن رد حمایت از گزینه خاص در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام نمود جبهه اصولگرایی از هیج فردی در انتخابات آتی حمایت نخواهد کرد.

راه ملت: به نقل از دهدشت وب: شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ ضمن رد حمایت از گزینه خاص در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از کناره گیری سید مسعود دانشی نامزد مورد این جریان در حمایت یکی از نامزدهای دیگر با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام نمود که این تصمیم دانشی فردی بوده است و جبهه اصولگرایی از هیج فردی در انتخابات آتی حمایت نخواهد کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است :

بسمه تعالی

پس از کناره گیری سید مسعود دانشی نامزد مورد حمایت جریان اصولگرایی کهگیلویه بزرگ از عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعلام حمایت فردی از یکی از نامزدهای انتخاباتی و اعلام صریح شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ مبنی بر شخصی بودن این نظر و عدم حمایت تشکیلات اصولگرایی از یک گزینه خاص برخی ازپایگاه های خبری از حمایت همه جانبه مسعود دانشی و جریان مطبوع خویش از یک نامزد خاص خبر دادند.

شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ ضمن رد حمایت این جبهه از یک نامزد خاص به استحضار امت شهیدپرور و مردم ولایت مدار شهرستان های چهار گانه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می رساند که حمایت جناب آقای دانشی صرفا نظر شخصی ایشان بوده و جریان اصولگرایی با در نظر گرفتن شاخصه های اصولگرایی و تعدد نامزدهای اصولگرا در این حوزه انتخابیه مجددا اعلام میدارد از هیچ نامزد دیگری را به عنوان نامزد ائتلاف اصولگرایان معرفی نخواهد کرد و شورای مرکزی ائتلاف در تهران نیز با انتشار لیست نهایی ائتلاف سراسری هیچ نامزدی را برای این حوزه انتخابیه معرفی نکرده است.

شورای هماهنگی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ ضمن دعوت از آحاد و عموم مردم به حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان اعلام میدارد حامیان گفتمان انقلاب و جریان اصولگرایی مختارند از بین نامزدهای اصولگرا هرکدام از این عزیزان که با شاخصه های اصولگرایی از دیدگاه افراد نزدیکی دارند گزینه خود را انتخاب نمایند.

شورای هماهنگی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ

 

قابل ذکر است پیش از این و در روز های قبل چند سایت خبری حمایت چند نامزد از سردار عدل هاشمی را عنوان کرده بودند که این حمایت ها توسط نامزد های مربوطه تکذیب شد./

منتشر شده در :2016/02/19 - 01:02|شناسه خبر: 23613 1169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه