امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش کرایه تاکسی برون شهری استان در نوروز چند درصد است؟

راه ملت: علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: هر ساله و در آستانه سال جدید شاهد اعلام نرخ جدید مسافربری‌های برون‌شهری هستیم که در آستانه سال ۹۵ نرخ کرایه مسافربری‌های برون‌شهری در استان با کمی کاهش نسبت به سال های گذشته افزایش […]

راه ملت: علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: هر ساله و در آستانه سال جدید شاهد اعلام نرخ جدید مسافربری‌های برون‌شهری هستیم که در آستانه سال ۹۵ نرخ کرایه مسافربری‌های برون‌شهری در استان با کمی کاهش نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد.

وی افزود: هر ساله این نرخ حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می کرد که در سال جاری با کمی کاهش نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش می یابد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های برون‌شهری از تاریخ ۱۹ اسفند ماه و نرخ کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری از ۲۵ اسفند ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح موجب کاهش تصادفات در ایام نوروز می‌شود، افزود: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح با همکاری صدا و سیمای مرکز استان برنامه‌های آموزشی تهیه و تدارک دیده که از امروز تا آخر اسفند ماه این برنامه‌ها به روی آنتن می‌رود.

این مسئول با اشاره به نظارت حمل و نقل و پایانه‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی می‌توانند بلیت‌های خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند/صبح زاگرس

منتشر شده در :2016/03/06 - 10:03|شناسه خبر: 24695 832 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه