امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۵:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید باقر موسوی

شایعه حمایت من از کاندیدها بازی تبلیغاتی بود/ اگر اشکالی در انتخابات بوده باید قانونی پیگیری شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس پنجم و ششم گفت: در انتخابات برخی از فامیل های من به سمت آقای هدایت خواه رفتنند و برخی هم به سمت بهرامی و زارعی. اما متاسفانه نمی دانم چه کسانی با یک بازی تبلیغاتی گفتند فامیل های من به سمت ستاد آقای زارعی رفتند.

راه ملت: سید باقر موسوی در گفت گو با سایت فصلی نو، سایت حامی محمد بهرامی در مورد وضعیت این روزهای بویراحمد و دنا بیان کرد: انتخابات به اتمام رسید و من هم در جزییات انتخابات نیستم به هر حال اگر اشکالی وجود داشته باشد طبق قانون بررسی خواهد شد و اقدام می شود و اگر هم به تاییدیه شورای نگهبان برسد باید مورد تایید مردم هم قرار گیرد .

 

پاسخ موسوی به پرسش چرایی دوری ۱۲ ساله اش از استان

موسوی: من عضو کوچکی از مردم بویراحمد هستم و طی ۱۲ سالی که بعد از مجلس ششم در تهران هستم ارتباطم با مردم منطقه برقرار بوده است و محبت مردم به من نشان دهنده همین ادعا است که ارتباط من با مردم بویراحمد و دنا هرگز قطع نشده است.
اینکه دوستان شعار می هند که این دوازده سال کجا بوده است حرفهای نادرست و نا بحقی است من در تمام مسایلی که می بایست حضور داشته باشم حضور پیدا کردم و هیچ وقت صحنه را ترک نکردم و در طی این دوازده سال همانند قبل بودم اما خب سیستم متفاوت بوده است .
ما در زمینه پرورش نیروی اصلاح طلب در سطح منطقه رشد خوبی داشتیم و بخوبی عمل کردیم در سطح شیراز و تهران به اندازه کافی نیرو داریم و آنقدر زیاد بودند که شهرهای دیگر را هم تسخیر کرده اند به لحاظ نیروی اصلاح طلب ،بنابر این ما با مشکل کمبود نیروی اصلاح طلب مشکل نداشتیم .

 

ماجرای معرفی بهرامی به عنوان گزینه شورای اصلاحات استان

 

موسوی: آقای بهرامی از دوستان ما بود ولی خوب یک شرایط و جزییاتی پیش آمد که خیلی از عزیزان در جریان آن نیستند و در آینده نزدیک روشن خواهد شد بنابراین دوستان نباید زود قضاوت کنند.
قضاوت های غیر منصانه که به وضوح انجام می پذیرد بر چه اساسی است.

نباید یک تنه به قاضی رفت و من هم ادعایی ندارم ولی دوستان در شورای اصلاحات در بویراحمد می خواستند تصمیم گیری کنند ،با من هم به عنوان یک اصلاح طلب و یک عضو از خودشان مشورت می کردند ،خب اینجا خودشان مقصر هستند و من هم نمی خواستم یک تنه به جای آنها تصمیم گیری کنم اینجا بود که دوستان بدون مشورت با من این کار را کردند و اگر با من هم مشورت می کردند قطعا بنده هم نظر جمع را می پذیرفتم و اگر با من مشورت می کردند علیرغم نگرانی هایی که وجود داشت به رای آنها احترام می گذاشتم .
دلیل سکوت موسوی
موسوی: من از تصمیم آنها ناراحت شدم و بنا داشتم بیانیه صادر کنم ،اما یک بیانیه هم ندادم و سکوت کردم بخاطر اینکه اختلافی بین مجموعه اصلاح طلبان پیش نیاید سکوت اختیار کردم .
من در سفری که به یاسوج داشتم اصلا اشاره ای به این قضیه نداشتم و تنها چیزی که گفتم این بود که نظری روی گزینه خاصی ندارم خودتان انتخاب کنید. فقط یک اشاره داشتم که به عملکردها نگاه کنید و رای بدهید .

 

از کاندیدی حمایت نکردم/شایعه حمایت من از زارعی بازی تبلیغاتی بود
موسوی: اسمی از کسی نیاوردم اما شایعه کردند که موسوی به نفع فلانی یا بهمانی اعلام حمایت کرده است. من تکذیب می کنم و در کانال تلگرامی خودم هم اعلام  کردم و روز ۵ اسفند با دست خودم بیانیه ای منتشر نمودم که از کسی اعلام حمایت نکردم ،بنا بر این من به وظیفه خودم به درستی عمل نمودم .
حالا برخی از فامیل های من هم به سمت آقای هدایت خواه رفتنند هم به سمت آقای بهرامی و هم سمت آقای زارعی حتی سمت دکتر نیکبخت هم رفتند ،اما متاسفانه نمی دانم چه کسی آن کار را کرد که چند تا از فامیل های من به سمت ستاد آقای زارعی رفتند ،این را پر رنگ کردند خب چرا گرایش بقیه فامیل های من را به سمت و سوی دیگر نامزدها بزرگ نکردند من نمی دانم چه کسی و چه گروهی این کار را کرد که خیلی باعث ناراحتی و آزرده گی من شد.
به فامیل هایم در یاسوج گفتم با آبروی من بازی نکنید
موسوی: من درکانال تلگرام خودم اعلام کردم که بی خبر هستم و آن آقایی که اینکار را انجام داده نمی دانم چه کسی بود اما می دانم از ما نبود و بعد از آن به بچه های فامیل زنگ زدم و تذکر دادم که با آبروی من بازی نکنید ،بنابر این این حرفها مانور تبلیغاتی دوستان بود.

بر علیه من تحت عنوان مقاله فحش نامه صادر کردند
موسوی: الان ببینید مجموعه نزدیک به آقای بهرامی طی این چند روز تحت عنوان مقاله علیه من فحش نامه می نویسند فکر می کنند که این فحش نامه هایی که علیه من می نویسند ،هر چه هم بنویسند خود آقایان رسواتر خواهند شد و من و شما شاهد باشیم که دو سال دیگر ارزیابی می کنیم که این فحش نامه هایی که می نویسند مردم چقدر آنها را قبول دارند و چقدر هم می گویند واقعا ما نشناختیم و چقدر خوب شد که اینها خودشان را نشان دادند ،اما دوستان طوری عمل نکنند که از چشم مردم بیفتند ،برای همه کاندیداها و طرفدارانشان احترام خاصی قایل هستم اما بله نظراتی دارم.

منتشر شده در :2016/03/09 - 11:03|شناسه خبر: 24834 783 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه