امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۰:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گچساران در صدر تعداد اسکان مسافران نوروزی در استان

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران همچنان در صدر تعداد اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد است.

راه ملت: به نقل از فارس، محمود باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازدید تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور به خصوص در منطقه جنوب است.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل وجود آب و هوای مناسب در فصل نوروز تعداد زیادی مسافر و گردشگر از جاذبه‌های استان ما دیدن می‌کنند که همین موجب رونق اقتصادی در استان خواهد شد.

باقری ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از گردشگران و مسافران برای سال‌های آینده را نیازی مهم و اساسی دانست و گفت: در صورت فراهم شدن این زیرساخت‌ها که به اعتبارات در خور توجه نیاز دارد استان ما یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور خواهد شد.

باقری با اشاره به حضور خوب گردشگران و مسافران نوروزی در سال جاری در استان به آمار حضور گردشگران در استان تا روز هفتم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: در روز هفتم تعداد ۱۰۹ هزار و ۷۰۰ اسکان در استان داشته‌ایم.

وی از شهرستان گچساران به عنوان شهرستانی که بیشترین اسکان را در استان داشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۳۹ هزار و ۴۴۳ نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.

مدیرکل گردشگری استان به کل اسکان نوروزی در طول چند روز اخیر از سال در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا امروز تعداد ۵۸۲ هزار و ۹۷۹ نفر اسکان داشته‌ایم.

 

منتشر شده در :2016/03/27 - 11:03|شناسه خبر: 25615 752 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه