امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسیر باشت ـ چرام رؤیایی‌ترین جاده بهاری در جنوب ایران

استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری آن بهشتی در فصل بهار است که هر ایرانی برای دیدن قطعه‌ای از بهشت خداوند باید این مناطق را در فصل بهار به چشم ببیند.

راه ملت: استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری آن بهشتی در فصل بهار است که هر ایرانی برای دیدن قطعه‌ای از بهشت خداوند باید این مناطق را در فصل بهار به چشم ببیند.

استان کهگیلویه و بویراحمد از دو منطقه گرمسیری و سردسیری تشکیل شده که مناطق گرمسیری آن شامل گچساران، باشت، شهر دهدشت و لنده و بهمئی و چرام، سوق و چاروسا و دیشموک با روستاها و دهستان‌های تابعه است.

یکی از مناطق زیبای استان در فصل بهار شهرستان باشت است که طبیعتی بسیار زیبا دارد و مناطقی همچون گردنه شلا‌ل‌دان و روستاهای اطراف در فصل بهار بسیار دیدنی است.

اما یکی از جاذبه‌های چشم‌نواز طبیعی این شهرستان در فصل بهار و تعطیلات نوروز جاده رؤیایی باشت به چرام است که یکی از زیباترین جاده‌های کشور در فصل بهار و فروردین همین محور مواصلاتی است.

جاده‌ای که سراسر آن پوشیده از جنگل‌های بلوط و علفزارهای زیبا و روستاهای دیدنی است و در بخشی از آن رودخانه‌ای زیبا در منطقه شاه‌بهرام عبور می‌کند.

مسافران نوروزی جنوب کشور می‌توانند با عبور از این جاده رویایی و حتی اسکان در چادر و همچنین مدارسی که در روستاهای این مسیر واقع شده از جمله در روستاهای شادگان، شاه‌بهرام، نارگ موسی و آبدهگاه از طبیعت زیبای این جاده رؤیایی بهره ببرند../فارس

 

منتشر شده در :2016/03/27 - 01:03|شناسه خبر: 25620 1562 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه