امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سردار هاشمی نباید با مسئولین سایت مسدود شده و شایعه پراکن همکاری نماید / دلسوز ترین رسانه ها رسانه های بومی هستند نه تهران نشین ها!

این سایت بارها و بارها حتی کوچکترین اقدام رسانه ای یعنی امانت در انتشار اخبار را رعایت نکرده است و با این حال که خود چون کودکی هنوز قوانین اولیه رسانه ای را نمی داند با چه منطقی به خود و سایت های مسدود شده اش اجازه می دهد به رسانه های مردمی کهگیلویه بزرگ توهین کند؟

راه ملت: پس از حضور دکتر تاجگردون در شهرستان های چرام و کهگیلویه و انتشار سخنان آن توسط رسانه های استان و علی الخصوص سایت خبری جما نیوز، گویا انتشار بدون اغراض این اخبار توسط محبوب ترین رسانه های شهرستان های چهارگانه و بسا مورد اعتماد ترین رسانه های استان، این صداقت در خبر رسانی به مزاق بعضی ها خوش نیامد.

گویا یک سایت که پیش از این و در انتخابات ۹۴ پرونده فعالیتش بسته شد این بار در اقدامی نفاق برانگیز و باز هم به دلایل کامل مشخص! از رسانه های محبوب کهگیلویه بزرگ با الفاظی چون ”ورشکسته سیاسی” و”کودکان رسانه” و همچنین” مامور به نفاق” یاد کرده است.

اما ذکر چند نکته را جهت آگاهی سازی افکار عمومی با دلایل کافی لازم میدانم:

۱- سایت مذکور که ادامه دهنده راه سایتی میباشد که پس از چندین سال فعالیت به دلایل مشخص که برای همه معلوم می باشد در انتخابات سال ۹۴ قصد ایجاد نفاق و متشنج کردن جو انتخابات کهگیلویه بزرگ را داشت که خوشبختانه با هوشیاری مسئولین استانی این سایت به دلیلی که گویا پخش اکاذیب عنوان شد مسدود تا پرونده آن رسما پایان پذیرد و یک مرگ رسانه ای بزرگ برای عوامل این سایت رقم بخورد.

۲- این سایت مسدود شده که پس از انتخابات در پوستین یک سایت جدید به ایجاد تشنج در کهگیلویه بزرگ کمک می کند! همان حامی حجت الاسلام بزرگواری است که در هشت سال قبل با ایجاد حاشیه ها و تیتر های مغرضا نقش زیادی در ایجاد نفاق بین مسئولین و به دنباله آن عقب ماندن کهگیلویه بزرگ داشته است و شاید یکی از عمده ترین عوامل مانع تراشی جهت فعالیت های دلسوزانه حجت الاسلام بزرگواری تنها تیتر ها و یادداشت های نفاق برانگیز این سایت بوده و هست.

۳- این سایت که هم اکنون شکست خورده ی اصلی انتخابات و فضای رسانه ای می باشد بطور سوال برانگیزی اقدام به انتشار اخبار سردار عدل هاشمی می نماید! با یک نگاه کوتاه در کانال این سایت متوجه میشویم که بیش از ۹۰ درصد اخبار پس از انتخابات این سایت مربوط به سردار هاشمی می باشد، اما نکته ای که این پازل را تکمیل می کند انتشار متقابل تمام اخبار این سایت درکانال منتصب به عدل هاشمی می باشد به گونه ای که بیش از ۹۰ درصد اخبار کانال سردار عدل هاشمی تنها اخبار این سایت و سایت مسدود شده ی مشهور! می باشد که این بدون شک با سخنان سردار هاشمی مبنی بر همدلی و تلاش برای کهگیلویه بزرگ تضاد صد درصدی دارد.

۴- خبرنگاران کهگیلویه بزرگ بارها و بارها از انتشار بدون منبع اخبار خود توسط این سایت مسدود شده گلایه داشته اند و این سایت بارها و بارها حتی کوچکترین اقدام رسانه ای یعنی امانت در انتشار اخبار را رعایت نکرده است و با این حال که خود چون کودکی هنوز قوانین اولیه رسانه ای را نمی داند با چه منطقی به خود و سایت های مسدود شده اش اجازه می دهد به رسانه های مردمی کهگیلویه بزرگ توهین کند؟

۵- مردم کهگیلویه بزرگ و استان بدون شک رسانه های مردمی را می شناسند  و مسدود شدن این سایت در انتخابات سال۹۴ به همه نشان داد کودک و شکست خورده ی واقعی چه شخص و چه سایتی بوده است!

۶- سردار عدل هاشمی باید بداند همکاری با اشخاصی که سایتهایشان با عنوان شایعه پراکن و نفاق برانگیز مسدود شده است اصلا جالب نیست و بدون شک این سایت چون گذشته تمام تلاشش را در جهت ایجاد نفاق و ایجاد حاشیه خواهد کرد و منتخب مردم باید حسابش را از این افراد جدا کند.

بدون شک خیر خواه ترین رسانه ها برای مردم کهگیلویه بزرگ آنهایی هستند که در دهدشت و چرام و لنده و… اقامت دارند نه آنهایی که تهران نشین هستند و حضورشان در این مناطق به سالی دو بار هم نمی رسد!

منتشر شده در :2016/03/31 - 11:03|شناسه خبر: 25828 979 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه