امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۹:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهداء اعضاء بدن بیمار مرگ مغزی کهگیلویه‌ای به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید

مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اهداء اعضاء بدن بیمار مرگ مغزی کهگیلویه‌ای به سه نفر بیمار نیازمند خبر داد.

مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اهداء اعضاء بدن بیمار مرگ مغزی کهگیلویه‌ای به سه نفر بیمار نیازمند خبر داد.

راه ملت: ساسان عباسی، افزود: اعضاء بدن بیمار مرگ مغزی به سه بیمار نیازمند به این اعضاء حیاتی زندگی دوباره بخشید.

وی بیان کرد: اهداء دو کلیه و کبد مرحومه” کوثر بش” ۴۵ ساله ساکن روستای “میر جمال” شهرستان کهگیلویه از ایل بزرگ تامرادی که بر اثر تصادف دچار خونریزی وسیع مغزی (مرگ مغزی) شده بود به بیماران نیازمند به این اعضاء حیاتی، زندگی تازه‌ای بخشید.

مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده آن مرحومه تیم جراحی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافته و اعضاء نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند پیوند زدند.

عباسی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری اولین بیمار مرگ معزی در استان بوده که اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهداء می شود .

وی در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد./فارس

منتشر شده در :2016/04/03 - 12:04|شناسه خبر: 25868 1065 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه