امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۷:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته هنر انقلاب؛

نمایشگاه تجسمی «هنر انقلاب» در یاسوج گشایش یافت

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه تجسمی «هنر انقلاب» در یاسوج گشایش یافت.

راه ملت:این نمایشگاه بعدازظهر یکشنبه باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: انقلاب اسلامی سبب بروز و ظهور هنرمندان انقلابی و متعهد شد که یکی از این هنرمندان انقلابی شهید آوینی است که مقام معظم رهبری وی را سید شهیدان اهل قلم خواندند.

حسن نوروزی افزود: شهید آوینی روایتگر هنرمندانه از پیروزی ها و سربلندیهای انقلاب اسلامی است که هنر وی، هنری جاودانه و ماندگار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنرمندان متعهدی را به جامعه هدیه داده است، اظهار داشت: این هنرمندان با آثار خود حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تبیین کننده اهداف فرهنگی نظام هستند.

نوروزی همچنین با تقدیر از حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاشها و فعالیتهای حوزه هنری استان در راستای معرفی و پاسداشت هنر انقلاب در استان قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: به رغم همه محدودیت ها حمایت از حوزه فرهنگ در این استان مورد توجه ویژه است.

سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: هنر انقلابی و متعهد با پیروزی انقلاب اسلامی متولد شد و امروزه هر آنچه در عرصه فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد محصول انقلاب اسلامی است.

شریف اسلامی افزود: هفته هنر انقلاب فرصتی مغتنم برای معرفی هنر انقلاب و هنرمندان متعهدی همچون شهید آوینی است.

وی بیان کرد: گشایش نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب یکی از فعالیتهای این نهاد فرهنگی در هفته هنر انقلاب است که در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان تجسمی در بخش های مختلف نقاشی، عکس و خوشنویسی به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین از حوزه هنری استان بازدید کرد و در جریان آخرین تولیدات و برنامه های فرهنگی و هنری این نهاد قرار گرفت

منتشر شده در :2016/04/10 - 06:04|شناسه خبر: 26027 708 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه