امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۸:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خسارت ۲۱۲ میلیارد تومانی سیل و تگرگ در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از وارد آمدن بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان خسارت در پی وقوع سیل و بارش تگرگ شدید در استان خبر داد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از وارد آمدن بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان خسارت در پی وقوع سیل و بارش تگرگ شدید در استان خبر داد.

راه ملت: سید موسی خادمی، افزود: در برخی مناطق استان ۱۴۵ تا ۱۵۰ میلی‌متر بارش داشته‌ایم و وقوع سیل تلفات جانی در پی نداشت.

وی با اشاره به اینکه به بخشهای کشاورزی، زیرساختهای عمرانی و خدماتی، تاسیسات زیربنایی، دامپروری و راههای ارتباطی روستاهای استان خسارت زیادی وارد شده است، بیان کرد: منازل مسکونی در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دچار آبگرفتگی شد و طوفان و بارش‌های شدید موجب قطع خدمات آب، برق و تلفن در شهرستان لنده طی ساعاتی از شبانه روز گذشته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستای استان به خصوص در بخشهای چاروسا، دیشموک، سوق و بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه و روستاهای شهرستان لنده مسدود شده است. همچنین بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قطع شده است.

وی ادامه داد: میزان دقیق خسارت وارده در اثر سیل و تگرگ شدید به بخشهای مختلف استان نیاز به برآورد و بررسی دقیق دارد و این امر در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروهای راهداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در حال تلاش برای خدمات رسانی و بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی در مناطق روستایی و عشایری استان هستند.

عکس خبر تزئینی است.

منتشر شده در :2016/04/16 - 11:04|شناسه خبر: 26169 637 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه