امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۴:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلام‌محمد زارعی

تمام برنامه‌های توسعه در حوزه انتخابیه‌ام براساس شعار سال به سرانجام می‌رسد

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام برنامه‌های توسعه در حوزه انتخابیه‌ام براساس شعار سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل” به سرانجام می‌رسد.

راه ملت: غلام‌محمد زارعی تاکید کرد که برای تحقق شعار سال ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی گفت: در سالی که مزین به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” است باید تمام تلاش‌های مسئولان و دولت‌مردان با هدف تحقق این شعار انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد بر مقاومتی‌بودن آن در اقدام و عمل است، خاطرنشان کرد: راه توسعه ایران اسلامی بویژه مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد در تحقق شعار سال است.

زارعی افزود: شعار رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر پایه توجه به اقتصاد مقاومتی بوده و تاکید معظم له در سال‌جاری بر اقدام و عمل کردن به این اقتصاد است.

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا در مجلس یکی از راهکارهای تحقق شعار سال را “همدلی و همزبانی” عنوان و اظهارداشت: همه دولت‌مردان و مسئولان مکلف‌اند برای تحقق دغدغه‌های رهبر انقلاب، همدل و همزبان بوده و از اختلافات احتمالی بپرهیزند.

زارعی گفت: باور داشتن پتانسیل‌ها و استعدادهای داخلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حداکثری نخبگان و دانشگاهیان می‌تواند به توسعه همه‌جانبه سرعت ببخشد و البته شرط لازم و کافی، توجه به اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواست در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نسبت به سال‌های گذشته تلاش‌شان را برای توسعه دیارشان دوچندان کنند.

منتشر شده در :2016/04/18 - 10:04|شناسه خبر: 26226 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه