امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۸:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

ترویج فرهنگ شهادت، ضرورت امروز جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکریم شهدا به معنای بزرگداشت فرهنگ شهادت است، گفت: از قضا این فرهنگ ضرورت امروز جامعه ما است.

راه ملت:رضا دهبانی‌پور امشب در همایش پدران آسمانی در گلزار شهدای دهدشت، تکریم و تعظیم شهدا را تلاشی مقدس دانست و اظهار داشت: بزرگداشت شهید به معنای بزرگداشت ایثار و از خود گذشتگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گرچه پاداش معنوی شهدا نزد پروردگار محفوظ است اما بر گردن ما حق بزرگی دارند که باید ادا کنیم.

دهبانی‌پور زنده نگه داشتن یاد شهدا و الگوسازی از سیره و رفتار آنان را نیاز امروز جامعه خواند و افزود: فایده این انجام وظیفه به خود ما باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: گرچه در پیچ و خم‌های اداری و گاه محدودیت‌های زندگی گرفتار شده‌ایم و غافلیم اما باید بدانیم این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم.

وی، تکریم شهدا را بزرگداشت فرهنگ شهادت و ترویج روحیه ایثارگری دانست و گفت: این فرهنگ ضرورت امروز جامعه است و باید رواج پیدا کند.

دهبانی‌پور با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده شهدا نباید همراه منت باشد افزود: اگر گاهی سهل‌انگاری می‌کنیم ناشی از غفلت ما بوده است.

این مسئول تصریح کرد: پاسداری از ارزش‌های فرهنگی یک رویکرد و استراتژی است که نباید از آن غافل شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در تبیین شخصیت مولای متقیان ایثار و از خودگذشتگی آن امام همام را یادآور شد و گفت: امام علی(ع) در شجاعت و دلیری، تقوا و زهد، علم و دانایی زبانزد بود.

وی، با اشاره به ویژگی یتیم‌نوازی آن حضرت تصریح کرد: علی(ع) را باید در اندیشه شناخت و اوج اندیشه مولای شیعیان در احترام به آزادگی انسان‌ها و در تکریم و احترام به آبروی انسان‌ها است./فارس

منتشر شده در :2016/04/22 - 12:04|شناسه خبر: 26380 612 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه