امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۷:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس امور ورزش شرکت نفت گچساران خبر داد

کمپین «حمایت تا صعود» تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران تشکیل شد

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تشکیل کمپین «حمایت تا صعود» تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز این شهرستان خبر داد.

راه ملت: محمد حبیبی‌نژاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران از تشکیل کمپین «حمایت تا صعود» تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد و افزود: این کمپین در راستای تشویق و ترغیب تشویق مردم و مسئولین برای حمایت و تشویق تیم های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران تشکیل شده با استقبال پرشور مردم همراه بوده است.

وی با اشاره به وضعیت تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران در مسابقات کشوری گفت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در بازی نیمه نهایی ۲۲ اردیبهشت به مصاف کفش ملی‌تهران می‌رود که در صورت پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت می‌تواند برای نخستین بار به فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور برسد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این تیم هم‌اکنون به حمایت قاطع مردم و هواداران برای قهرمانی نیاز دارد که امیدواریم این کمپین بتواند این مهم را تحقق بخشد.

حبیبی‌نژاد عنوان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیز یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده که هم‌اکنون نیازمند حمایت هواداران و مردم برای صعود است.

وی یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بومی بوده که این تیم موفق به کسب صدرنشینی در دور نخست لیگ دسته دو کشور شد.

حبیبی‌نژاد ادامه داد: بازی نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری بندرعباس، ۲۶ اردیبهشت مشخص‌کننده تیم صعودکننده به لیگ دسته یک است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان اظهار کرد: حمایت مردم خونگرم گچساران از تیم‌های ورزشی از جمله هندبال و فوتبال نفت می‌تواند سبب صعود و پرآوازه‌کردن نام گچساران در ورزش کشور شود.

 

منتشر شده در :2016/05/10 - 05:05|شناسه خبر: 27021 1010 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه