امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخی به نقد مفتضحانه ی یک سایت به تاریخ پیوسته!

منتقدی که فرق اینستاگرام و تلگرام را نمی داند!/ آخر تو سر پیازی یا ته پیاز؟ آقای رسانه بی طرفیت کو؟

هر امتی گوساله ای دارد ( که او را منحرف می کند ) و گوساله این امت ( امت پیامبر اکرم ) دینار و درهم است.یعنی همانطور که گوساله بنی اسرائیل پیروان حضرت موسی (ع) را گمراه کرد و آنان گوساله پرست شدند ، مال و ثروت هم موجب انحراف امت پیامبر (ص) می گردد.

حضرت محمد (ص) : هر امتی گوساله ای دارد ( که او را منحرف می کند ) و گوساله این امت ( امت پیامبر اکرم ) دینار و درهم است. یعنی همانطور که گوساله بنی اسرائیل پیروان حضرت موسی (ع) را گمراه کرد و آنان گوساله پرست شدند ، مال و ثروت هم موجب انحراف امت پیامبر (ص) می گردد.[۱]

 

راه ملت: گوساله های امروزی چنان خود را آگاه و عاقل می دانند که حتی نمیفهمند که مردم فراموش نکرده اند که روی چه کسی بخاطر پخش اکاذیب سیاه شد! و همه ی مردم هم دلیل پخش اکاذیب را می دانند، و رک بگوییم دلیلش همان گوساله ای است که حضرت محمد(ص) فرموده اند!!!!

آقای عدل هاشمی منتخب مردم کهگیلویه چند روز قبل در مطلبی که در کانال خود منتشر کرد خبر از دیدار ایشان از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی و  گره گشایی از پتروشیمی دهدشت تا چند ماه آینده داد…

اما گویا یکی از مهندسان کهگیلویه ای مقیم تهران در بازدید از این نمایشگاه صحت این سخنان را از مسئولین مربوطه جویا شدند که مسئولین نیز سخنان عدل هاشمی را تکذیب و حتی مدعی شدند که منتخب کهگیلویه بیش از آنکه به فکر صحبت در مورد پتروشیمی و گره گشایی پتروشیمی دهدشت باشند به دنبال عکس گرفتن با این مسئولین بودند!

گویا انتشار این مطلب به مذاق برخی ها خوش نیامد و در کمتر از ۲۴ ساعت چنان عجولانه به خبر منتشر شده در راه ملت واکنش نشان داده اند که هر خواننده ای متوجه خواهد شد که آتش تعصب چنان برخی ها را کور کرده است که تحمل شنیدن چند خط انتقاد را ندارند و آن وقت خود را عقل کلِ همه چیز می دانند و اما دریغ از کمی تعقل و کمی تفکر!

به راستی گوساله پرستان تنها چشمشان به گوساله است و فکرشان در بدست آورد یک گوساله بیشتر!!!!

دنباله ی تنها سایت مسدود شده در زمان انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد حالا گویا قصد دارد عدل هاشمی و دکتر تاجگردون را پله ای قرار دهد برای باز رساندن خود به جایی که باز هم بتواند شایعه بپراکند و به اصطلاح گوساله بدست آورد! البته گوساله هایش را گرفته است! اما گویا چشمان گوساله پرستان ول کن گوساله ها نیست!!!

این سایت شکست خورده در مطلبی به انتقاد از مطلب راه ملت پرداخته است اما با ذکر چند مورد کوتاه به شما ثابت خواهیم کرد که رشد قارچ گونه و تکنولوژی چیست و گوساله پرست بودن و تعصب چیست!

۱- در مطلب راه ملت عنوان شده است که این مطلب در اینستاگرام یک مهندس مقیم تهران نوشته شده است اما این سایت منتقد! گویا چنان عجولانه و بی دقت قلم خود را به انتقاد از ما رانده است که به اشتباه از کانال تلگرام نام برده اند! درحالی که در مطلب از کانال تلگرام عدل هاشمی نام برده است نه کانال تلگرام مهندس کهگیلویه! دقت کنید که ما گفته ایم اینستاگرام اما این به اصطلاح نه کودکان و بزرگان رسانه ای! چنان عجولانه و کم دقت بوده اند که نوشته اند در کانال تلگرام یک مهندس کهگیلویه!

تصویر زیر را ببیند:

Untitled-2

 

2- لینک صفحه مربوط به نقد این مهندس در اینستاگرام در پایین مطلب منتشر شده در راه ملت موجود بود و به راحتی و تنها با یک کلیک! این به اصطلاح آگاهان و پدربزرگان رسانه ای و سابقه داران وب! می توانستند نام این مهندس را مشاهده و بدانند که تلگرام نبوده و بلکه اینستاگرام بوده است!

تصاویر زیر را ببیند:

۲ ۳۳

۳- میگویند کافر همه را به کیش خود پندارد! گوییا کودکان بزرگ شده تصورشان این هست که همه مانند خودشان چشمشان تنها گوساله می بیند و پاهایشان آنجا می رود که گوساله ی بیشتری هست!

این منتقدان و بزرگ اندیشان و اندیشمندان و البته متعصبان و کم دقتان! و عجولان!!! در قسمتی  از نقد خود چنین آورده اند:

“کودکان رسانه ای ورشکسته گان سیاسی تیتر می زنند” تکذیب دیدار سردار عدل هاشمی با مسئولان پتروشیمی ” و سپس به نقل از زبان مثلا یک مهندس ناشناس  در تلگرام !! آورده اند که چنین دیداری انجام نشده و سپس ادامه می دهند ” دیدار انجام شده ولی عکس گرفته و اصلا درباره پتروشیمی صحبتی نشده ” ! معلوم نیست دیدار انجام شده یا نشده ؟! اگر دیداری شده که انجام شده چرا تیتر تکذیب دیدار سردار هاشمی با مسئولان پتروشیمی می زنند ؟!”

 

احتمالا اینها نمی دانند که مغلطه کردن در گفتار به  راحتی معلوم و هویدا می شود! در متن بالا بگونه ای مغلطه آمیز و کودکانه قلم رانده شده که نویسنده سعی در گمراه کردن مخاطب داشته است، در حالی که متن اصلی بصورت واضح و روشن به شرح ذیل می باشد:

“اما متاسفانه بعد از گپی یک ساعته با دوستان، کارشناسان و مدیران این مجموعه که داشتم متوجه شدم که خبر پخش شده کذب است…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی جمع کلی خندیدن از این تبلیغاتو مدیر طرح ها گفت آقای هاشمی اینجا که بود همش به فکر عکس گرفتن با مدیران پتروشیمی بود و شاید ۲ دقیقه در مورد مشکلات فنی و مالی طرح صحبت نکرد و به ایشون گفتیم اگر مشکلات طرح پتروشیمی دهدشت برطرف شود باید قول ۳ تا ۴ سال آینده به مردم داد…”

جمله اول یعنی کذب بودن خبر پخش شده مربوط به خبر منتشر شده در مورد خبر خوش تا سه ماه دیگر میباشد! و در ادامه آورده شده است که آقای هاشمی دیدار داشته اند و صحبت هم شده است اما صحبت آن نبود که تا سه ماه دیگر خبری باشد!

۴- این رسانه چنان عجولانه نوشت که حتی فکر نکرد مطلب منتشر شده در راه ملت به نقل از اینستاگرام یک جوان مهندس می باشد و اصلا چه مفهومی دارد که یک رسانه بیایید و خودش قلم به نقد و پاسخ گفتن به مطالب صفحه اینستاگرام یک جوان بدهد و بنویسد به گزارش فلان…! آخر تو سر پیازی یا ته پیاز؟ آقای رسانه بی طرفیت کو؟ حداقل ۲۵ ساعت منتظر می ماندی طرفداران پرپاقرص عدل هاشمی واکنش نشان میدادند!

 

گویا این دنباله ی سایت شایعه پراکن هنوز هم دارد ادامه آن دنباله ی نابود شده اش را در شایعه پراکنی و بازی با کلمات ادامه می دهد و یادش نمی آید که به دستور مقامات قضایی چگونه در یک ساعت به خاطر پخش اکاذیب به تاریخ پیوست!

در پایان لازم می دانم این را بگویم که نادان و قارچ کسی است که بخاطر گوساله ای که حضرت محمد(ص) فرمودند، بر وجدان خود پا میگذارد و میخواهد از دیگران پلی بسازد برای خود!

 

 

یک بار عنوان کرده بودیم و باز هم به عنوان اولین و پربازدید ترین رسانه ی محلی کهگیلویه تذکر می دهیم مردم کهگیلویه رسانه های تهران نشین نمی خواهند! اینجا رسانه های مردمی هست نه رسانه های گوساله ای!

 

و در پایان سرمان را بالا می گیریم که گوساله پرست نیستیم! و امیداوریم گوساله های زندگیمان خودمان را گوساله نکنند!!!

 

مهندس ایمان برومند زاده- صاحب امتیاز اولین رسانه ی کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

1- منبع سخن پیامبر: محجه البیضاء جلد ۷ صفحه۳۲۸

 

لینک یادداشت ارسالی مهندس کهگیلویه

 

منتشر شده در :2016/05/11 - 08:05|شناسه خبر: 27048 1409 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه