امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۴:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه اندازی تلویزیون تعاملی در دانشگاه پیام نور

رئیس این دانشگاه از راه اندازی تلویزیون تعاملی (IPTV) در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: تلویزیون تعاملی دانشگاه پیام نور با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در ایندانشگاهراه اندازی شده است.

به گزارش راه ملت به نقل از خبرگزاری دانشگاه پیام نور (یوپنا)  : دکتر رستمی ابوسعیدی  رئیس این دانشگاه از راه اندازی تلویزیون تعاملی (IPTV) در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: تلویزیون تعاملی دانشگاه پیام نور با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در ایندانشگاهراه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه از طریق تلویزیون تعاملی می توانیم علاوه بر ارائه دروس، محتواهای فرهنگی، علمی ، پژوهشی و … را در زمان فراغت دانشجویان عرضه کنیم، اظهار داشت: این تلویزیون برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور راه اندازی شده و در حال تدوین محتوای لازم و مورد نیاز مخاطبان این دانشگاه هستیم.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و گسترش آموزش الکترونیکی در خارج از کشور گفت: دانشگاه پیام نور قصد دارد در برنامه ای هدفمند ضمن تاسیس مرکز آموزش زبان فارسی در خارج از کشور در زمینه گسترش زبان فارسی و انتقال فرهنگ کشور در خارج از مرزها پیشگام شود.

 

منتشر شده در :2016/05/15 - 10:05|شناسه خبر: 27095 1014 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه