امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۱:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیمانکاران قهرمانان واقعی عرصه سازندگی استان

راه ملت: جبار کیانی صبح امروز در نشست پیمانکاران با مسؤولان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توسعه کشور و استان بدون بنگاه‌های جاندار و توانمند امکان‌پذیر نیست. رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: برنامه استراتژیک استان نیاز به استفاده از ظرفیت افراد توانمند دارد که پیمانکاران از همین افراد هستند. وی در ادامه از پیمانکاران […]

راه ملت: جبار کیانی صبح امروز در نشست پیمانکاران با مسؤولان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توسعه کشور و استان بدون بنگاه‌های جاندار و توانمند امکان‌پذیر نیست.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: برنامه استراتژیک استان نیاز به استفاده از ظرفیت افراد توانمند دارد که پیمانکاران از همین افراد هستند.

وی در ادامه از پیمانکاران به عنوان قهرمانان واقعی عرصه سازندگی استان نام برد و گفت: کمترین آن‌ها در استان اکنون حدود ۳ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: این‌ها کسانی هستند که زندگی خود را بعضاً برای آبادانی استان گذاشته‌اند.

کیانی افزود: اکنون وظیفه مسؤولان استانی است که از این سرمایه‌ها محافظت کنند چرا که برای توسعه استان کارهای انجام نشده زیادی داریم.

این مسؤول در بخش خصوصی افزود: یکی از مشکلاتی که پیمانکاران دارند به مطالبات میلیاردی برمی‌گردد که مسؤولان در استان نباید از کنار آن‌ها رد شوند و باید چاره‌ای برای پرداخت این مطالبات شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: برای راضی نگه داشتن پیمانکاران و کمک به توسعه استان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید باید رضایت آن‌ها را جلب کرده و مطالباتی که گاه منجر به فروپاشی زندگی آن‌ها می‌شود را مد نظر قرار دهیم./فارس

 

منتشر شده در :2016/05/25 - 09:05|شناسه خبر: 27477 622 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه