امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۲:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چهارمین سوگواره استانی شعر «در سوگ آفتاب» در بهمئی برگزار می شود

سوگواره استانی شعر استانی «در سوگ آفتاب» هرساله و همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) برگزار می شود

راه ملت: رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه)  گفت: در اندیشه امام راحل فرهنگ مرزهای مشخصی دارد و ایشان به ابعاد و زوایای مختلف حوزه فرهنگ همواره عنایات خاصی داشتند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم تا از مقوله فرهنگ و هنر به منظور تبیین اندیشه های الهی و سیاسی حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) به نحو شایسته استفاده کنیم، افزود: سوگواره استانی شعر استانی «در سوگ آفتاب» هرساله و همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این سوگواره از برنامه های فرهنگی اولویت دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده که به  میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می شود.

وی یادآور شد: سوگواره استانی شعر حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) روز چهارشنبه، ۱۲خرداد ماه جاری با حضور مسئولین استانی، هنرمندان و شاعران سراسر استان به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می شود.

 

دهبانی پور، گفت: این مراسم در راستای بزرگداشت و تکریم معمار کبیر انقلاب اسلامی و با رویکرد پرداختن به شخصیت حضرت امام راحل از منظر شعر و شاعری برگزار می شود./شبستان

منتشر شده در :2016/05/28 - 12:05|شناسه خبر: 27670 666 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه