امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۱:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئولان نباید موجب اختلاف بین نسل‌ها شوند/ نباید اجازه داد که بین سیاست و دین جدایی افتد

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مردم در دل مسئولان و زحمت‌کشان سپاه پاسداران قوت و انگیزه بیشتر را جهت ایجاد محرومیت‌زدایی و احداث مساجد ایجاد می‌کند.

راه ملت: غلامرضا تاجگردون در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی درگچساران افزود: مسئولان باحرف زدن خود نباید موجب اختلاف بین نسل‌ها شوند بلکه بین نقطه اشتراک را بوجود آورند. هیچگاه دین از محیط زندگی جدا نبوده است. نباید اجازه داد که بین سیاست و دین جدایی افتد.

وی اظهار کرد: مساجد یکی از نیازهای جامعه و مردم و توسعه مساجد یکی از وظایف همه مسئولان نظام است. دولت در کنار مجلس در چند سال اخیر اقدامات خوبی جهت ارتقای مساجد در سطح کشور را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مساجد از قدیم در بطن وجود مردم ایران وجود داشته است. باید به زیباسازی و تمیزسازی مساجد نگاه ویژه داشت. در شهرستان گچساران به لطف خداوند و مسئولان فرهنگ مسجدسازی زیاد شده است. علما و کسانی که به کار ترویج دین می‌پردازند رسالت سنگینی را برعهده دارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: ما هرچه داریم همه از امام خمینی(ره) است. باید فکر کرد که چگونه می‌توان مردم را در تمام زمینه‌ها مشارکت داد. در حال حاظر ما به مشارکت همه‌جانبه مردم در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و عمرانی نیاز داریم. بدون اتحاد نظر در بخش‌های فرهنگ و ارزش‌های دینی این امر میسر نخواهد شد.

منتشر شده در :2016/06/03 - 12:06|شناسه خبر: 27803 633 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه