امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تحلیلی بر دیدار اصلاح‌طلبان کهگیلویه با هاشمی رفسنجانی

و شما هم همان صدوقی وکامرانی هستید مخالفان دیروز امروز و فردای یاران وحامیان هاشمی رفسنجانی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت:عماد عزیزیان:

اصلاح طلبان کهگیلویه پس از شکست تلخ درانتخابات مجلس و از دست دادن هویت سیاسی خود در نزد افکار عمومی این روزها برای بدست آوردن این هویت و بازگشت به صحنه قدرت سیاسی به هرجا و هرکسی متوسل وبه هر کاری هم دست می زنند. این اصلاح طلبان سوخته با عدم عبرت آموزی از این شکست بزرگ هنوز هم نتوانسته اند برای بازسازی و ادامه حیات سیاسی خود یک دل و یک صدا بشوند و همچنان بر همان سبک و سیاق(طیف لاهوتی،منطقیان) راه پیشه گرفته اند.

یک طیف براساس تفکرات قومیتی بدنبال نمایندگان منتخب کهگیلویه بزرگ و گچساران راه افتاده اند و از این پیروزی واقعی و شکست سوری شادمان و میدان دار عرصه قدرت هستند و چون نماینده اجماع از طیفشان نبوده در فکر آسیب شناسی شکست اصلاحات نبوده و در فکر بازسازی این جریان هم نیستند.

اما طیفی دیگر که کاندیدای اجماع رو وابسته به خود می دانستند و مسئولیت این شکست را نیز هم بر عهده گرفته اند، از طریق برنامه های متفاوتی بدنبال بازسازی و احیای گفتمان خود می باشند و در این راه دیدار با شخصیت های مهم و تاثیر گذاری کشوری که بتوانند از وجودشان بهره برده و کف ترازو را بنفعشان در منطقه از آن یکی طیف سنگینتر کرده و این چنین دیدارهای هم آینده برایشان دردسر ساز نباشد،را مهمترین برنامه خود قرار داده اند.
مشاورارشد رهبراین طیف یعنی جناب صدوقی وعلی کامرانی کاندیدای شکست خورده اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بدون حضور رهبرفکریشان بهمراه سایر اصلاح طلبان استان در اولین گام، بدون دلایل موجه و مشخصی با عبور ازسران وشخصیت های مطرح جریان اصلاح طلبی کشور، هاشمی رفسنجانی اعتدالگرا که دارای شخصیتی کاریزماوتاثیر گذار نیز می باشد را برای این دیدار انتخاب کرده اندکه این دیدار درهفته های گذشته با وساطت صورت گرفته ومورد بهت وتعجب سیاسیون منطقه را بهمراه داشته است .
حاج آقا صدوقی و کامرانی در این دیدار جوری با هاشمی رفسنجانی عکس یادگاری می گرفته اند که عقبه سیاسی خود را فراموش کرده بودند که هاشمی رفسنجانی کیست؟وخودشان کیستند؟
امروز چه شده که صدوقی و کامرانی بجای دیداربا بزرگان اصلاحات کشور وسران حزب اعتماد ملی به دیدار هاشمی رفسنجانی شتافته اند.
آیا هاشمی رفسنجانی تغییر کرده یا عالیجنابان صدوقی و کامرانی توبه کرده اند؟
اینان که در عمر سیاسی خود حتی یکبار نه به هاشمی رفسنجانی رأی داده اند و نه موافق خط فکری ایشان در منطقه بوده اند و همیشه پرچمدار مخالفین یاران هاشمی رفسنجانی در کهگیلویه بوده اند.
مگر جناب صدوقی آن سخنرانی و نطق آتشین خود بر علیه هاشمی رفسنجانی در حضور آقایان صوفی و لاهوتی در خلال ایام انتخابات ریاست جمهوری سال۸۴درمسجد امام جعفرصادق(ع)را از یادبرده اند که اکنون به دیدار ایشان رفته اند؟
اینان امروز از دیدار با هاشمی رفسنجانی جوری مسرور هستند که انگار یادشان رفته در اسفند ۹۴ با تعصبات کورکورانه و کینه ورزانه و حرکات پوپولیستی غیرسیاسی حاضر به همکاری و ائتلاف با یار و همفکر ایشان نشده اند و با طراحی سناریوی ضعیف شکست مهره هاشمی رفسنجانی را در منطقه ببار نشانده اند و موجب راهیابی یکی از مخالفین این شخصیت مطرح در این برهه سیاسی کشور شده اند.
صدوقی و کامرانی با چه روئی به دیدار کسی رفته اند که حاضر نشده اند در انتخابات مجلس دهم از گفتمان و تفکرات اعتدالی ایشان حمایت کنند و امروز که از طیف مقابل عقب افتاده اند و دستشان برای اصلاح طلبان پایتخت نشین رو شده و دیدار با اینان را نپذیرفته اند به دامن هاشمی روی آورده اند.
این چه سیاست اصلاح طلبی است که مشخص شده هرجا بوی منفعت به مشام برسد اصلاح طلبان کهگیلویه یک پای ثابت هستند.
صدوقی وکامرانی چرا به دیدار یار دیرین خود و چهره محبوب اصلاحات کشوریعنی سید محمد خاتمی نرفته اند، مگر ایشان از هاشمی رفسنجانی اصلاح طلب تر نبوده ونیست یابدنبال استفاده ابزاری از هاشمی جهت رسیدن به قدرت هستند یا دیدارباخاتمی برای آینده شان مضر می باشد.
اگر این دیدار واقعا جهت حب و دوستی وموافقت با تفکرات اعتدالی هاشمی رفسنجانی هست آنرابه فال نیک میگیریم اماچرا رهبران اصلاحات منطقه یعنی لاهوتی،رستاد،رضاتوفیقی و…. همراهی نکردند یا اینان هنوز مخالف تفکرات هاشمی هستند.
نظر به اینکه هرکسی و درهرنقطه ای از کشور دوستدار دیدار با هاشمی این شخصیت مهم و تاثیر گذارهست ولی این دیدار وچند عکس یادگاری گرفتن عالی جنابان اصلاح طلب منطقه کهگیاویه بزرگ نه سود وعایدی برایشان خواهد داشت ونه تاثیری بر روند سیاسی شان خواهد گذاشت.چون هاشمی رفسنجانی همان هاشمی رفسنجانی هست ، یار دیروز امروز و فردای سید محمد موحد.
و شما هم همان صدوقی وکامرانی هستید مخالفان دیروز امروز و فردای یاران وحامیان هاشمی رفسنجانی.

منتشر شده در :2016/06/04 - 11:06|شناسه خبر: 27844 1212 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه