امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارتقاع ۶ پله ای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رتبه ورزش این استان در کشور در دو سال اخیر با شش پله ارتقا از ۳۱ به ۲۵ رسید.

راه ملت: جهانبخش ایزدپور عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب این موفقیت‌ مهم نتیجه تلاش و همت ورزشکاران، مربیان و متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد و حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی استان است.
وی با اشاره به اینکه آموزش پایه و اساس توسعه ورزش است، بیان کرد: تا پایان امسال در راستای توسعه روزافزون ورزش کهگیلویه و بویراحمد هشت کلاس آموزشی رایگان ویژه مربیان رشته های مختلف ورزشی استان برگزار خواهد شد.
ایزدپور اظهار کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تمامی توان خود را برای رشد، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر ورزش این استان به کار گرفته اند.
وی عنوان کرد: هم اکنون سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد یک متر و ۹ صدم سانتیمترمربع به ازای هر نفر است.
ایزدپور بدون اشاره به امار، ابراز داشت: راه ‌اندازی پایگاه ‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان از مهمترین اقدام های انجام شده برای توسعه ورزش استان است.
وی افزود: چنانچه ورزشکاران از سنین کودکی شناخته شده و استعدادهای آنان پرورش یابد و شکوفا شود می توان نتایج ورزشی مطلوبتری کسب کرد.
ایزدپور گفت: رشد و توسعه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد تنها وظیفه اداره کل ورزش و جوانان این استان نیست بلکه انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی استان در حد توان و امکانات خود به پیشرفت آن کمک کنند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۴۶ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.

منتشر شده در :2016/06/09 - 10:06|شناسه خبر: 27890 632 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه