امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۴:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در واکنش به استانداری و تاجگردون؛

امام جمعه گچساران: باید برخورد عملی شود و نه رسانه ای

امام جمعه گچساران: باید برخورد عملی شود و نه رسانه ای

امام‌جمعه گچساران گفت: وظیفه من نصیحت کردن است و به هرجایی نصیحت می‌کنم.

راه ملت:

.

امام‌جمعه گچساران گفت: وظیفه من نصیحت کردن است و به هرجایی نصیحت می‌کنم.

به گزارش ، در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق دادگستری، امام جمعه این شهرستان در واکنش به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه نظر شما در رابطه با واکنش تاجگردون و نامه اخیر وی به استاندار چیست؟ گفت: در ماه رمضان قصد مصاحبه کردن را ندارم و وظیفه من نصیحت کردن است و به هرجایی نصیحت می‌کنم و طبیعتاً باید نصیحت‌کنم.

حجت الاسلام حجازی در ادامه با ذکر اینکه در رابطه با چیزهای جزیی مصاحبه نمی کنم، اظهار داشت: باید در آن خصوص برخورد عملی شود نه برخورد تبلیغاتی و رسانه‌ای، و در کل می بایست عملاً  برخورد شود.

امام جمعه گچساران هفته گذشته انتقادات شدیدی علیه برخی از ادارات این شهرستان در رابطه با هزینه کردن پول بیت‌المال علیه نظام توسط  آنان کرده بود و پس از آن نماینده مردم گچساران و باشت به این موضوع واکنش نشان داده و طی نامه ای به استاندار از وی خواست تا این موضوع را پیگیری و در این خصوص اظهارنظر صریحی نماید و مراتب را اطلاع رسانی کند و درصورتی که تخلفی صورت نگرفته است امام جمعه گچساران آن را از همان تریبون اصلاح نماید.

همچنین فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این خصوص و در گفت و گو با یکی از رسانه ها اظهار داشته بود: ضمن تشکر، بهتر بود در چنین مواردی امام جمعه محترم مسائل را به مراجع مرتبط (استانداری یا فرمانداری) اعلام می کرد تا ضمن بررسی اقدام لازم به عمل می آمد.

خبر: حبیب قلندری

منتشر شده در :2016/06/10 - 09:06|شناسه خبر: 27964 593 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه