امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۰:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد یک قدم در جنگ عقب نشینی نکردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در هشت سال دفاع مقدس پیشگام بودند و یک قدم عقب نشینی نکردند.

راه ملت:سردار سرلشکر محسن رضایی پیش از ظهر یکشنبه در اولین کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حق مردم این استان بود که کنگره شهدای خودشان را برگزار کنند، افزود: این استان در جنگ ۱۸۸۰ شهید، ۹هزار جانباز، ۳۰۰ آزاده و ۱۱۰ سردار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

وی به نقش جهاد سازندگی استان در جنگ اشاره داشت و اظهار کرد: جهاد سازندگی این استان در هشت سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند.

رضایی با بیان اینکه شهدای ما مثل شهدای صدر اسلام بودند، اضافه کرد: در زمان جنگ تمام ابر قدرت ها پشت سر صدام بودند و حمایت کردند اما شهدای ما تمامی روستا ها و شهرها را از تصرف آنها آزاد کردند.

وی با بیان اینکه زحمات بسیار زیادی برای این کشور کشیده شد،  عنوان کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از این کشور محافظت کنیم.

رضایی با بیان اینکه در اوایل جنگ مانع مشارکت مردم در این جنگ شدند، گفت: تا مردم وارد این جنگ نشدند نمی توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه ایران بعد از ۳۰۰ سال پیروز شد، افزود: با رهبری و و توکل بر خدا و همراهی این مردم ای پیروزی محقق شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس شبکه های بی بی سی و سی ان ان هیاهوهای زیادی ایجاد کردند،  گفت: آنها از این می ترسند که ما راه شهدا را ادامه دهیم که در این صورت همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی رفع خواهد شد.

منتشر شده در :2016/10/02 - 02:10|شناسه خبر: 29703 698 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه