امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازخورد گزارش بی توجهی دانشگاه آزاد دهدشت به فرزند شهید شیرودی؛ مراسم یادبود «سید رضا شیرودی‌زاده» در دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد

در پی یاداشتی مبنی بر بی توجهی مسئولان دانشگاه آزاد دهدشت به فرزند شهید شیرودی، نیمه ظهر امروز مراسم یادبودی از سوی این دانشگاه برای مرحوم «سید رضا شیرودی زاده» برگزار شد.

به گزارش راه ملت: در پی حادثه دلخراش دانشجوی فرهیخته و ولایی دانشگاه آزاد دهدشت مرحوم « سید رضا شیرودی‌زاده» یادگار ارزشمند دلاور دوران دفاع مقدس « شهید سید مرتضی شیرودی‌زاده» مراسم یادبودی از سوی این دانشگاه با حضور مردم، مسئولان، اساتید، دانشجویان و خانواده گرامی ایشان برگزار شد.

سردار شکرالله واهبی زاده در این مراسم یادبود با بیان اینکه نسبت به حق شهدا و رزمندگان کوتاهی شده افزود: متاسفانه آنگونه که شایسته است حق شهدا را ادا نکردیم و صاحبان قلم و اندیشه که در جامعه مسئولیت دارند باید در دنیا و آخرت در مقابل مجاهدت های فی سبیل الله پاسخگو باشند.

وی بصیرت داشتن را همراه با اسلام شناسی و فهمیدن راه حق و باطل دانست و بیان کرد: تنها راه ایستادن در مقابل استکبار آمریکا ادامه دادن راه شهدا است.

فرمانده عملیات پد خندق در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهید شیرودی در شرایطی بسیار سخت که کشور با تحریم های سخت رو به رو بود پا به عرصه میدان گذاشت تا عزت و کرامت و شرف این کشور زنده بماند.

واهبی زاده با بیان اینکه شهید شیرودی زاده در لحظه ورود به جنگ مسئولیت های مختلفی به وی داده شد گفت: شهید شیرودی فرمانده یکی از گردان های عملیاتی در کردستان در جنگی سخت مقابل چهار دشمن مسلح با پیشرفته ترین تسلیحات آن زمان ایستاد به طوری که دشمن برای اسیر شدن و سر این شهید بزرگوار جایزه گذاشته بود.

وی عنوان کرد: اگر مسئولین در تمام حوزه ها و ابعاد مسیری که شهدا رفتند و آن فرهنگ عاشورایی که رزمندگان داشتند را دارا باشند جامعه ما امروز دچار این همه مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بیکاری نبود.

یادگار دفاع مقدس افزود: در جنگ هشت ساله تمام غرب با انواع کمکهای تسلیحاتی حمایت خود را عراق اعلام کردند و ایثارگران و شهدا در آن شرایط سخت برای ملت آزادگی به ارمغان آوردند و با خون خود امنیت بیرون و داخل را برای ما رقم زدند که امروز بتوانیم در آرامش پله های ترقی را طی نماییم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با جنگ های زیادی رو به رو شد گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام جنگ ها بخشی از خاک کشور جدا می شد اما تنها دفاع مقدس بود که نگذاشت یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

واهبی زاده در ادامه با بیان اینکه مگر ما چقدر شهید و رزمنده در کشور داریم بیان کرد: برای چی مسئولان به خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی نمی‌کنند؟ مگر در قرآن نیامده که شهدا برتری دارند و در پیشگاه خداوند زنده هستند؟ برتری و خدمات مسئولین نسبت به خانواده شهدا کدام است؟ کشورهایی که به اسلام و انسانیت اعتقادی ندارند بزرگترین خدمات و یادبودها را برای بازماندگان کشور خود می دهد.

وی خدمت به شهدا را عین شهادت دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور در برخی محافل با برنامه های مربوط به شهدا مخالفت می شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: مقاومت شیرمردانی همچون شهید سید مرتضی شیرودی زاده باعث شد که ما سقوط نکنیم.

به گزاش راه ملت، مرحوم «سید رضا شیرودی‌زاده» جوان فرهیخته و متعهد از بچه های متدین و انقلابی شهر دهدشت دانشجوی ترم دوم کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد دهدشت و کارمند بنیاد شهید این شهرستان، کمتر از دو ماه تحمل درد و رنج ناشی از تصادف، همزمان با ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) روز پدر به پدر شهیدش پیوست و در قطعه صالحین و در جوار پیکر پدر بزرگوارش «سردار شهید سید مرتضی شیرودی‌زاده» آرام گرفت.

 

منتشر شده در :2017/05/09 - 09:05|شناسه خبر: 31857 4925 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه