امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۷:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس جدید پلیس راهور کهگیلویه معرفی شد

طی مراسمی از حمات علی اقبالپور تجلیل و شهباز پورنگ به عنوان رئیس پلیس راهور کهگیلویه معرفی شد.

راه ملت: با حضور رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان، پرسنل انتظامی و پلیس و جمعی از اعضای شورای اداری ظهر امروز رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان معرفی شد.

اسماعیل خوشوقت در این مراسم با اشاره به چالش‌ها و مشکلات حوزه ترافیک در استان، اظهار داشت: تا زمانی که زیر ساخت‌های این حوزه مهیا نشود هر چه تلاش شبانه‌روزی انجام شود ایمنی ترافیک نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد، افزود: شهردار سابق دهدشت همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشت و امیدواریم شهردار جدید هم این رویه را ادامه دهد تا مشکلات ترافیکی به کمترین برسد.

وی، با بیان اینکه تجهیزات الکترونیکی از دیگر مشکلات پلیس در کهگیلویه است، گفت: رئیس پلیس جدید باید نسبت به تأمین این تجهیزات همت به خرج دهد.

این مسؤول، با بیان اینکه از سال گذشته چهار هزار خودرو در استان پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شده است، گفت: با این حجم خودرو باید مهندسی ترافیک وجود داشته باشد.

خوشوقت ادامه داد: به روش سنتی امکان کنترل تخلفات در سطح معابر وجود ندارد بنابراین در انضباط ترافیکی مرکز پایش تصویری و مانیتوری نیاز ضروری است که باید پیگیری شود.

وی، برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ راهنمایی، خط‌کشی معابر و آموزش فرهنگ ترافیک را از دیگر موارد مهم در رفع چالش‌های راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

همچنین علی اقبالپور رئیس سابق پلیس راهور شهرستان در سخنانی کوتاه از کاهش تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: سال ۹۴ و ۹۵ تنها دو فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان روی داد که یک مورد در دهدشت و دیگری در قلعه‌رئیسی بود.

رئیس سابق پلیس راهور کهگیلویه خاطرنشان کرد: مردم و همکاری نیروهیا پلیس بیشترین سهم را در این کاهش تلفات داشت.

 در این مراسم ضمن تجلیل از علی اقبالپور، شهباز پورنگ به عنوان رئیس پلیس راهور کهگیلویه معرفی شد./فارس

منتشر شده در :2017/09/16 - 04:09|شناسه خبر: 32552 822 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه