امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۳:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش سرانه فضای سبز شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

نیک اقبالی اضافه کرد: جمعیت شهرنشین استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به چند سال پیش از ۵۲ درصد به ۵۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش راه ملت، پژمان نیک اقبالی در آئین تکریم و معارفه شهردار جدید و قدیم گچساران افزود: درابتدای دولت یازدهم وضعیت شهرداری‌ها در حال ورشکسته شدن و تجمع کارگرها بودیم که با اقدامات بسیار خوب وتدابیر شایسته دولت شاهد خروج از این وضعیت هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای سبز شهرهای استان از ۶٫۳ مترمربع در سال ۱۳۹۲ به ۹ مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در سال ۹۲ کل بودجه  ۱۷ شهرداری کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ میلیارد تومان بوده که  در سالجاری این رقم به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دو سال گذشته تخصیص اعتبار به شهرداری‌های رشد ۱۸٫۵ درصد داشته است. شهرداری استان توانست به خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

وی گفت: تعامل با دولت و همسو بودن با دولت به معنای پذیرفتن ساختار اداری است. در دولت تدبیر و امید۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی شهرداری‌ها اختصاص داده شد.

نیک اقبالی اضافه کرد: جمعیت شهرنشین استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به چند سال پیش از ۵۲ درصد به ۵۴ درصد افزایش یافته است.

منتشر شده در :2017/09/29 - 10:09|شناسه خبر: 32615 485 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه