امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۰:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در پی درگذشت مادر شهید قربانعلی خواک

خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند و خوشا به حال آنانکه در این قافله نور ،جان و سردادند و خوشا به حال مادرانی که این گوهرها را در دامن خود پرورش دادند.

راه ملت: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار دانشجوی شهید « قربانعلی خواک» را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

به گزارش راه ملت، متن پیام دکتر شهرام مهدوی مطلق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
زینب کبری ،نسخه اصلی رفتار مادران شهدای ماست .(حضرت امام خامنه ای)( دامه برکاته)
در سالروز ولادت عقیله دودمان وحی ،بانوی قهرمان دلیری و شجاعت ،بزرگ پرستار کربلا،حضرت زینب کبری (س)، یکی دیگر از اعضای چشم و چراغ این ملت و این بار در سانحه غم انگیز تصادف ،مادر دانشجوی شهید ،قربانعلی خواک ، مرحومه مغفور حاجیه خانم همی بس دلداده از میان ما پرکشید و به دانشجوی شهیدش پیوست .
در توفیق دیدار جمعی از دانشجویان با این مادر شهید ،تجسم زهد و نموداری از صبر و مجاهدت در راه خدا ،توام با غم فراق فرزند شهیدش ،به همه ما درس ،استقامت ،جهاد و ولایتمداری آموخت. به نمایندگی از جامعه دانشجویی استان به روان پاک همه شهدا و مادران مجاهدشان درود و سلام می فرستیم و ضایعه درگذشت جانسوز این بانوی مومنه ومادر نمونه ایثار و وفاداری را به خانواده محترم خواک ،بستگان و همه بازماندگان،بالاخص جامعه ایثارگری استان و شهرستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند ،برای آن مرحوم علو درجات و بر ای بازماندگان اجر و صبر مسئلت داریم.سخن را با فرازی از حضرت امام (ره) به پایان می بریم که فرمودند:
خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند و خوشا به حال آنانکه در این قافله نور ،جان و سردادند و خوشا به حال مادرانی که این گوهرها را در دامن خود پرورش دادند.
۹۶/۱۱/۴
شهرام مهدوی مطلق
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2018/01/23 - 10:01|شناسه خبر: 33451 964 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه