امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه ملت گزارش می دهد:

روز اول جشنواره فیلم فجر در دهدشت چطور گذشت؟

در روز نخست سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت فیلم‌های «قهرمانان کوچک» در نوبت صبح و «سو تفاهم» و «تنگه ابوغریب» در نوبت عصر در سینما دهناد دهدشت اکران شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شنبه چهاردهم بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح با نمایش فیلم‌ها در سینما دهناد دهدشت آغاز به کار کرد.

در روز نخست سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت فیلم‌های «قهرمانان کوچک» در نوبت صبح و  «سو تفاهم» و «تنگه ابوغریب» در نوبت عصر در سینما دهناد دهدشت اکران شد.

 

قهرمانان کوچک

این فیلم همزمان با دهدشت در مشهد، شیراز، یزد، اراک، ارومیه، تبریز، اهواز، بوشهر، گرگان، قم، همدان، کرمانشاه، آبادان، خرمشهر، کاشان و فولادشهر اکران می‌شود.

«قهرمانان کوچک» با بازی بیژن بنفشه‌خواه، برزو ارجمند، آناهیتا همتی، یوسف کرمی، ارژنگ امیرفضلی و … برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده و پخش آن با موسسه بهمن سبز است.

سوء تفاهم

خلاصه فیلم: تعدادی از دانشجویان سینما دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می‌گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان‌گیری و ساخت فیلم پیچیده می‌شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیت و خیال ناممکن جلوه می‌کند.

معرفی: معتمدی با فیلم سینمایی «سوء تفاهم» این بار تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه در جامعه امروز برود. به گفته او نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم «فرا واقعیت» است که جامعه‌شناسان، در تحلیل جامعه رسانه‌زده امروز استفاده می‌کنند. معتمدی تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق‌های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جهت سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثر گذار و مخاطب پسند شود.

تنگه ابوغریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری رسانه ای اوج است که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

«تنگه ابوغریب» از نظر صحنه های اکشن و جنگی جزو آثار منحصر به فرد سینمای دفاع مقدس محسوب می شود.

به گزارش راه ملت : فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۰صبح آیین افتتاحیه سی وششمین جشنواره فیلم های فجردر سینما دهناد دهدشت برگزار می شود.

گزارش: سید روح اله احمدی

منتشر شده در :2018/02/03 - 10:02|شناسه خبر: 33488 392 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه