امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۶:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه ملت گزارش می دهد:

روز پنجم جشنواره فیلم فجر در دهدشت چطور گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، در روز پنجم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت فیلم‌های «شکلاتی» در نوبت صبح و «چهار راه استانبول» و «سرو زیر آب» در نوبت عصر در سینما دهناد دهدشت اکران شد.   «شکلاتی» «شکلاتی» پیش از این در جشنواره کودک اصفهان، جشنواره کودک کانادا، جشنواره کودک هند(فیل […]

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، در روز پنجم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت فیلم‌های «شکلاتی» در نوبت صبح و «چهار راه استانبول» و «سرو زیر آب» در نوبت عصر در سینما دهناد دهدشت اکران شد.

 

«شکلاتی»

«شکلاتی» پیش از این در جشنواره کودک اصفهان، جشنواره کودک کانادا، جشنواره کودک هند(فیل طلایی) حضور داشته است.

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسدزاده به همراه بازیگران کودک محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شهاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران محدود این فیلم هم اکنون در سینماهای ایران ادامه دارد و تاکنون بیش از نیم میلیارد فروش داشته است.

 

«چهار راه استانبول»

کیایی که امسال با فیلم « چهار راه استانبول»  برای پنجمین بار در جشنواره فیلم فجر حضور دارد مانند فیلم‌های قبلی خود سراغ موضوعی بحث برانگیز رفته است. داستان فیلم با حادثه ساختمان «پلاسکو» که در یک آتش سوزی فرو ریخت و منجر به شهید شدن تعدادی از آتش نشان های فداکار کشورمان شد، مرتبط است. نام قبلی این فیلم سینمایی «پلاسکو» بوده است که در مرحله اخذ مجوز به چهارراه استانبول تغییر پیدا کرده است.

فیلم «چهارراه استانبول» که فیلمنامه آن نیز توسط مصطفی کیایی به نگارش درآمده است مانند ساخته‌های پیشین او فیلمی پربازیگر است. بهرام رادان بعد از عصریخبندان و بارکد برای سومین بار پیاپی با کیایی همکاری کرده است و در کنار محسن کیایی که از بازیگران ثابت فیلم‌های برادرش محسوب می‌شود ، نقش اصلی «چهارراه استانبول» را ایفا می‌کند. گفته می‌شود مهدی پاکدل نقش ویژه و متفاوتی در این فیلم دارد.

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی و با هنرمندی مسعود کرامتی گروه بازیگران «چهار راه استانبول» را تشکیل می دهند.

 

«سرو زیر آب»

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ششمین ساخته محمدعلی باشه آهنگر در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. قصه «سرو زیر آب» در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است. محمدعلی باشه آهنگر فیلم های «ملکه»، «بیداری رویاها»، «فرزند خاک» و … را در کارنامه هنری به ثبت رسانده است.

خلاصه فیلم:

راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد…

منتشر شده در :2018/02/07 - 08:02|شناسه خبر: 33529 953 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه