امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۱:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:

رمز مانایی انقلاب حضور مردم است

دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: همانطور که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود رمز مانایی جریان انقلاب نیز حضور مردم است.

راه ملت: سید فرزاد نجات نیا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بخش ممبی شهرستان بهمئی اظهار داشت: یاران در گهواره سال چهل و دو، انقلاب پنجاه و هفت را به منصه ظهور رساندند و کَالزُبُرَالحَدید مثل پاره های آهن محکم و استوار با لبیک امام دفاع مقدس را رقم زدند.

دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: همانطور که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود رمز مانایی جریان انقلاب نیز حضور مردم است.

نجان نیا تاکید کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و فجر انقلاب اسلامی منتج به ظهور خورشید عالم تاب بشریت از افق مکه معظمه خواهد شد و در این مقطع حساس بین الطلوعین تاریخ باید بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی افزود: تحصیل کرده گان استان قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست نمی رسید، و اما اکنون فرزندان این بخش در سالهای اخیر معاون وزیر و رییس مراکز علمی کشور هستند.

نجات نیا بیان داشت: سابق هر جا آسفالت تمام می شد استان شروع شد، و هر خدمتی می بینیم به برکت انقلاب اسلامی ست و اکنون در کنار خدمات آب و برق مردم مطالبه اینترنت پرسرعت دارند. و مردم شایسته خدمتند

وی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه جدی مردم می بایست سرلوحه اقدامات سران قوا در برخورد با فساد و تبعیض باشد.

نجات نیا تصریح کرد: حضور مهندس آذری جهرمی بعنوان نماد نسل سومی ها در کابینه دولت از نقاط برجسته و عطف حاکمیت بوده است و عملکرد قابل قبول ایشان موجبات استمرار انتقال تصمیم سازی و مدیریت استراتژیک را به نسل های بعدی نهادینه خواهد کرد.

دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از خدمات مهم دولت، اپلیکشن دولت همراه برای تجمیع همه خدمات مورد نیاز مردم در آینده نزدیک و فراهم نمودن زمینه اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستائیان حدود ۶۰۰۰ میلیاد تومان از طریق بانک‌های عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید، که مسئولین می بایست توانمند سازی روستائیان از حیث دانش و مهارت کافی را در دستور کار قرار دهند.

نجات نیا یاداور شد: در کشورهای توسعه یافته سالها قبل از شبکه های اجتماعی بعنوان پیام رسان و سرگرمی استفاده می کردند و اکنون اقتصاد دیجیتال یک مبحث و مفهوم نو برای تولید ثروت هست و ۱۰ شرکت برتر دنیا، دانش بنیان و پایه کار آنها اقتصاد دیجیتال است و عموما جوانان در صدر مدیریت آن ها هستند و جوانان و دانشجویان ایران زمین می بایست خود را برای این عرصه مهم آماده کنند.

در همین راستا به درخواست برخی جوانان و دانشجویان شهرستان بهمئی مهندس نجات نیا برای پیگیری موارد ذیل قول مساعد دادند:

۱- مطالبه مردم مبنی بر مشکلات اینترنت و آنتن دهی و خدمات اپراتورهای همراه(همراه اول و ایرانسل) و تجهیز دفتر پست بانک شهرستان بهمئی

۲- فراهم سازی تور علمی – سیاحتی نخبگان جهت توانمند سازی و بازدید از پارکهای علم و فنآوری، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ های استانهایی مثل یزد./

تصاویر

 

منتشر شده در :2018/02/12 - 04:02|شناسه خبر: 33590 606 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه