امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۰۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقدام تحسین برانگیز شهردار و شورای شهر چرام در خرید انشعاب فاضلاب/حرکت فرهنگی شهرداری چرام در راستای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب چرام

شهردار و اعضای شورای شهر چرام با حضور در محل شرکت آبفای شهری نسبت به خرید حق انشعاب فاضلاب اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ شهردار و اعضای شورای شهر چرام با حضور در امور آب و فاضلاب شهری چرام نسبت به خرید حق انشعاب فاضلاب حرکت فرهنگی را در اتصال به شبکه فاضلاب اغاز کردند.

آرمان حیدری مدیر امور آب و فاضلاب شهری چرام با اعلام این خبر افزود: شهردار و اعضای شورای شهر چرام صبح امروز و به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه اتصال به شبکه فاضلاب با حضور در آبفای شهری نسبت خرید حق انشعاب فاضلاب اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر چرام به واگذاری و نصب شده است، اظهار کرد: با توجه به توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهر چرام جا دارد شهروندان نسبت به خرید و نصب انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

علی نوری‌زاده شهردار چرام نیز با بیان اینکه نصب انشعاب فاضلاب نقش بسزایی در ارتقاء بهداشت عمومی دارد، بیان کرد: شهر چرام نیز از جمله شهرهایی است که احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب در آن بسیار ضروری بود.

شهردار چرام با اشاره به اینکه شهروندان چرامی باید نسبت به خرید و نصب انشعاب فاضلاب اقدام کنند،تصریح کرد: ورود فاضلاب‌های شهری به رودخانه‌ها و آبهای زیرزمینی باعث بروز مشکلات متعدد برای محیط زیست و سفره‌های زیر زمینی می شوند که اتصال به شبکه فاضلاب مانع از بروز این مشکلات خواهد شد.

نوری‌زاده هدف از خرید حق انشعاب فاضلاب توسط شهردار و شورای شهر چرام ار ترغیب شهروندان نسبت به این خرید انشعاب فاضلاب دانست و گفت: شهرداری و شورای شهر چرام همکاری لازم را با آبفای شهری در زمینه توسعه شبکه فاضلاب خواهند داشت.

منتشر شده در :2018/04/17 - 02:04|شناسه خبر: 33806 364 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه