امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۳:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید ۶۰ نفر دانش آموزان مدرسه شهید مصطفی خمینی از مر کز آموزش فنی و حرفه ای دهدشت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل و حرفه های مختلف و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و آشنایی با امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز فنی و حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شهید مصطفی خمینی شهر قلعه رئیسی در هفته مشاغل و همزمان با برنامه بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مر کز آموزش آموزش فنی و حرفه ای دهدشت خبر داد.

فرج اله راد گفت: این بازدید با هدف آشنایی دانش آموزان با مشاغل و حرفه های مختلف ، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و آشنایی با امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز فنی و حرفه ای دهدشت صورت پذیرفت.

وی اظهار داشت:این بازدید در راستای ترغیب عموم مردم شهرستان به مهارت آموزی اهمیت دارد و فرصت مغتنمی برای آشنایی جوانان ،دانشجویان ،دانش آموزان و کسانی که فاقد مهارت هستند به طور هماهنگ و همزمان با هفته معرفی مشاغل در سطح استان اجرا می شود.

راد تاکید کرد: در هفته بازدید دانش آموزی، مراکز آموزشی ما در سطح استان آمادگی لازم جهت ارائه آموزشهای مهارتی به علاقمندان را دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای تصریح کرد:برنامه بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال ۱۳۹۷ از یکم الی یازدهم اردیبهشت همزمان با هفته معرفی مشاغل به طور هماهنگ در سراسر کشور اجرا می شود.

منتشر شده در :2018/04/23 - 11:04|شناسه خبر: 33851 554 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه