امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۱:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح مهارت آموزی به زنان سرپرست خانوار در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح مهارت آموزی به زنان سرپرست خانوار در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، نشست بررسی مشکلات زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست شهرستان گچساران با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، فرماندار گچساران، برخی از روسای ادارات شهرستان و رابطین ادارات با فرمانداری گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرج الله راد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار داشت:دوره های آموزش فنی و حرفه ای ویژه زنان سرپرست خانوار در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان برگزار می شود.

وی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه وزارت کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های مهارت‌آموزی و فنی و حرفه ای باهدف توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه شهرهای استان اجرا می‌شود.

راد عنوان کرد: اشتغال و مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار از اولویت های مهم ما در فنی و حرفه ای است و علاقه‌مندان می توانند با حضور در کلاس‌های خیاطی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی، مصنوعات چرم، طلا و جواهر و غیره مستقیم وارد بازار کار شوند.

وی تصریح کرد:در کارگاه‌های آموزشی فعال در مراکز ثابت دولتی و بخش خصوصی ما زمینه آموزش بانوان در دوره های مهارت‌آموزی در حرفه‌هایی که به کسب‌وکار و ایجاد شغل می‌انجامد،برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2018/04/30 - 08:04|شناسه خبر: 33956 428 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه